• Αύγουστος 16, 2018, 19:31:09
• Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
 
Νέα:
Παρακαλούμε να γράφετε με μικρούς, ελληνικούς χαρακτήρες.

Αποστολέας Θέμα: Eμπειρίες δασκάλων!  (Αναγνώστηκε 13245 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος asimeniasfika

  • Απόφοιτη ΠΤΔΕ
  • Συντονιστής
  • Καμένος στον κύβο!
  • *****
  • Μηνύματα: 5374
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Eμπειρίες δασκάλων!
« Απάντηση #18 στις: Μάιος 05, 2012, 20:41:54 »
Μάλλον ισχύει ότι το παιδί δεν είχε μαθησιακές δυσκολίες (γίνεται κλισέ αυτή η έκφραση κάποιες φορές και άλλοθι των δασκάλων).
Από ό,τι φαίνεται δεν είχε ασχοληθεί πολύ και μια και δεν την έλεγχε κάποιος και δεν ενδιαφερόταν και ο δάσκαλος που είχε στην πρώτη, τα είχε φορτώσει στον κόκκορα.

Μπράβο σου που τη βοήθησες! Έχω δει στα σχολεία που πηγαίνουμε για πρακτική πολλά παιδάκια που απλά δεν κάθεται κάποιος να ασχοληθεί μαζί τους και έχουν πολλά κενά, ενώ έχουν όλες τις δυνατότητες για να τα καταφέρουν κι είναι κρίμα. Ειδικά στην πρώτη είναι πολύ σημαντικό να μην τους μένουν κενά. Όταν πετύχεις να βοηθήσεις ένα παιδί μ' αυτό τον τρόπο, και μόνο η πρόοδός του είναι πληρωμή.
Εάν θέλετε να συνεργαστείτε ως συντονιστές στο φόρουμ, στείλτε μου προσωπικό μήνυμα ή επικοινωνήστε με το ptde.gr@gmail.com

Αποσυνδεδεμένος fenia

  • Πεμπτάκι!
  • *******
  • Μηνύματα: 1210
Απ: Eμπειρίες δασκάλων!
« Απάντηση #19 στις: Μάιος 06, 2012, 00:01:42 »
Αυτό θα πει μεράκι. : flowers

Μπορεί όντως να μην είχε μαθησιακές δυσκολίες και να χρειαζόταν απλώς καθοδήγηση.Πάντως,αν έμενε έτσι το σίγουρο είναι ότι μετά από χρόνια θα αντιμετώπιζε τεράστιες δυσκολίες.
'Τί είναι,όμως,ο εαυτός;
Είναι η επιτομή όλων όσα θυμόμαστε.
Γι' αυτό και το τρομακτικό στον θάνατο
δεν είναι η απώλεια του μέλλοντος,
αλλά η απώλεια του παρελθόντος.'

Αποσυνδεδεμένος indianchief

  • Τριτάκι!
  • *****
  • Μηνύματα: 681
Απ: Eμπειρίες δασκάλων!
« Απάντηση #20 στις: Μάιος 06, 2012, 02:27:34 »

η παραπάνω περίπτωση είναι καρμπόν με μια δική μου εμπειρία σε ιδιαίτερα μαθήματα. ο μικρός που είχα κ πήγαινε στην Α' τάξη ηταν ο χειρότερος στην τάξη. δεν είχε προβλήματα απλά ανορθογραφίας ή κακής ανάγνωσης, δεν είχε καν κατακτήσει το μηχανισμό της γραφής (το "μήλο" το έγραφε "μλ"), εγραφε γράμματα με λάθος φορά κλπ. και όλα αυτά ενώ τα υπόλοιπα είχαν προχωρήσει πολύ.

στην αρχή φοβόμουν πως είχε δυσλεξία και προβληματιζόμουν για το πώς θα το έλεγα στους γονείς. ευτυχώς μια έμπειρη δασκάλα μου πε πως πιθανόν να είναι απλά ανώριμο το παιδί και να μην κάνω καμιά βλακεία και πω ακόμη για δυσλεξία.

και είχε απόλυτο δίκιο. πολύ απλά δεν είχε ασχοληθείς ΚΑΝΕΙΣ με το μικρό όλους αυτούς τους μήνες. ζοριστήκαμε και οι δυο και στο τέλος της χρονιάς μπορεί να μην είχε γίνει ξεφτέρι αλλά είχε φτάσει τους μέτριους μαθητές της τάξης του.

οπότε θα συμφωνήσω με την ΕΚ. πρέπει να ασχοληθεί ο γονιός με το παιδί του ειδικά στην Α' δημοτικού όπου δεν μπορεί το μικρό να συνειδητοποιήσει πως δεν είναι πια στο νηπιαγωγείο κ εχει υποχρεώσεις.