• Φεβρουάριος 25, 2018, 15:56:05
• Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
 
Νέα:
Παρακαλούμε να γράφετε με μικρούς, ελληνικούς χαρακτήρες.

Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10
1
Χειμερινό εξάμηνο / Η ιστορία και η διδακτική της
« Τελευταίο μήνυμα από asimeniasfika στις Φεβρουάριος 23, 2018, 12:25:47 »
Θέματα Φεβρουαρίου 2018

Θέμα 1: Τοπική ιστορία: αναγκαιότητα και τρόπος διδασκαλίας
Θέμα 2: Αξιολογικές κρίσεις
Από τα 2 θέματα, απαντάμε το 1.
2
Εαρινό Εξάμηνο / Απ: Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
« Τελευταίο μήνυμα από asimeniasfika στις Φεβρουάριος 23, 2018, 12:22:31 »
Αγαπητοί φοιτητές
 
σας ενημερώνουμε ότι η έναρξη παραδόσεων για το επιλεγόμενο μάθημα "Περιβαλλοντική Ηθική και Εκπαίδευση" (ΚΜΓ130) θα γίνει την Τετάρτη 21/2/18 και ώρα 12.15μμ στην αίθουσα 10 του 4ου ορόφου στην οδό Ναβαρίνου 13Α (Εργαστήριο Διδακτικής ΦΕ). Για την ορθή ενημέρωση των φοιτητών σχετικά με το περιεχόμενο του μαθήματος έχει γίνει ανάρτηση του περιγράμματος ύλης και ενδεικτικής βιβλιογραφίας του μαθήματος στην ενότητα "Έγγραφα" της η-Τάξης (τα επισυνάπτουμε). Εκεί θα αναρτώνται σταθερά και οι περιλήψεις των εβδομαδιαίων παραδόσεων πριν από το κάθε μάθημα.
 
οι διδάσκοντες
Κωνσταντίνος Σκορδούλης & Αχιλλέας Μανδρίκας
3
Χειμερινό εξάμηνο / Απ: Σχολική Ψυχολογία & Συμβουλευτική
« Τελευταίο μήνυμα από emmanouela96 στις Φεβρουάριος 16, 2018, 12:51:21 »
ΘΈΜΑΤΑ ΙΑΝΟΥΑΡΊΟΥ 2018

Θέμα Α: Διαταραχή Άγχους Αποχωρισμού
α) Να γράψετε τα βασικά χαρακτηριστικά της διαταραχής (όχι διαγνωστικές λεπτομέρειες)
β) Να αναφέρετε τι μπορεί να κάνει ο εκπαιδευτικός και οι γονείς για να βοηθήσουν τα παιδιά με αυτή τη διαταραχή

Θέμα Β: ΔΕΠ-Υ
α) Να γράψετε τα βασικά χαρακτηριστικά της διαταραχής
β) Να αναφέρετε συνοπτικά τις απαραίτητες ενέργειες του εκπαιδευτικού (χωρίς αναφορά στους γονείς)

Θέμα Γ: Διαζύγιο/Χωρισμός γονέων
α)Να αναφέρετε τις αντιδράσεις των παιδιών σχολική ηλικίας και των εφήβων
β) Να αναφέρετε συνοπτικά τις ενέργειες που πρέπει να κάνουν οι εκπαιδευτικοί και οι γονείς για να βοηθήσουν τα παιδιά.

Έπρεπε να απαντηθούν δύο από τα τρία θέματα.
4
Εαρινό εξάμηνο /
« Τελευταίο μήνυμα από Zoe στις Φεβρουάριος 15, 2018, 19:25:19 »
Φεβρουάριος 2018

Ομάδα Α

Θέμα 1ο
α) Ποιές είναι οι επικοινωνιακές λειτουργίες της γλώσσας; (10 μονάδες)
β) Σωστό-Λάθος. Από όλη την ύλη π.χ. για τα παρεπόμενα του ρήματος τι είναι κτλ. (10 μονάδες)

Θέμα 2ο
α) Αντιστοίχισης. Είχε κάποιες έννοιες για παράδειγμα σύμφυρμα, επίθημα, πρόθημα, σύνθεση, θέμα, παραγωγικό επίθημα κτλ να τα αντιστοιχήσεις είτε με ορισμο τους είτε με κάποια λειτουργία τους. (10 μονάδες)
β) Δίνοταν κάποιες λέξεις να χωριστούν σε μορφήματα (πρόθημα, θέμα, παραγωγικό επίθημα και κλιτικό επίθημα). (10 μονάδες)

Θέμα 3ο
Δίνοταν το ρήμα μεθοδεύει και ζητούνταν να γίνει ουσιαστικά χρονική αντικατάσταση συμπληρώνοντας ένα πινακά με εκτός από τους τύπους του ρήματος και  με  το Ποιόν ενεργείας (συνοπτικο, μη συνοπτικο,συντελεσμένο), Χρόνο (παρελθόν, παρόν, μέλλον) και Φωνή (Ενεργητική-Παθητική). (20 μονάδες)

Θέμα 4ο
α) Δίνονταν κάποια σύνθετα π.χ. κοκκινομάλλης, ηλιοβασίλεμα, ζωογόνος, βιβλιοπώλης, κρασοπότηρο κτλ και ζητούνταν να τα χαρακτηρίσεις ως παρατακτικά, προσδιοριστικά, κτητικά ή αντικειμενικά. (10 μονάδες)
β) Είχε κάποιες λέξεις (παράγωγες και σύνθετες) να τις διορθώσεις ορθογραφικά π.χ. καλλίφωνος, ξόβεργα, ξωκλήσι κτλ. (10 μονάδες)

Θέμα 5ο
α) Η έννοια της μορφολογικής επίγνωσης και οι σκοποί της. (10 μονάδες)
β) Να σχεδιάσουμε δύο δραστηριότητες για την Ε' Δημοτικού, που να συμβάλλουν στην  μορφολογική επίγνωση και έλεγε και κάτι ακόμα και έδινε τέσσερα παραδείγματα λέξεων παράγωγων τις οποίες μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε αν θέλαμε π.χ. κουρεύω-κουρείο, αμπέλι-αμπελώνας κτλ. (10 μονάδες)


5
ΜΑΘΗΜΑΤΑ Π.Τ.Δ.Ε / Απ: Μαθήματα που καταργήθηκαν
« Τελευταίο μήνυμα από rina στις Φεβρουάριος 15, 2018, 15:45:15 »
Καλησπέρα!! Αν κάποιος έχει περάσει το μάθημα Στατιστική 2, μπορεί να πάρει και το νέο επιλογής θεωρία πιθανοτήτων ή έχουν τον ίδιο κωδικό μαθήματος??
6
Χειμερινό εξάμηνο / Απ: Μεθοδολογία επιστημονικής έρευνας - Θέματα
« Τελευταίο μήνυμα από la vie en rose στις Φεβρουάριος 15, 2018, 11:52:21 »
ΘΕΜΑΤΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2018
Υπήρχαν τέσσερις διαφορετικές ομάδες θεμάτων, κάθε μία από τις οποίες περιελάμβανε 3 θέματα. Επιλέγαμε τα δύο από αυτά.

ΟΜΑΔΑ Α
1. Ποια είναι τα είδη των τεστ και ποια τα βασικά χαρακτηριστικά τους που λειτουργούν συγκριτικά ως πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα απέναντι σε άλλα όργανα μέτρησης στην έρευνα;
2. Ερμηνεύστε με βάση το περιεχόμενο της έννοιες της Μ.Ε.Ε.: πληθυσμός, δειγματοληψία, δείγμα, υποκείμενα και καταγράψτε με ένα μόνο παράδειγμα του τρόπους παραπομπής σε βιβλιογραφικές αναφορές.
3. Η σημασία ανασκόπησης της βιβλιογραφίας σε διάφορες φάσεις ερευνητικής διαδικασίας και ένα παράδειγμα παραπομπής για α) βιβλίο, β) άρθρο σε περιοδικό, γ) δημοσίευση στο διαδίκτυο.

Ερωτήσεις από άλλες ομάδες
1. Σύγκριση ερωτηματολόγιο-συνέντευξη
2. Δεοντολογία επιστημονικής έρευνας κ.λπ.
7
3ο έτος / Απ: Γενικές αρχές διδασκαλίας -Πρακτική Ι - Θέματα
« Τελευταίο μήνυμα από TheReader στις Φεβρουάριος 14, 2018, 22:10:03 »
Θέματα Φεβρουαρίου 2018

1. α. Να αναφέρετε μια ταξινομία γνωστικών στόχων.
    β. Να διατυπώσετε ένα στόχο από κάθε κατηγορία.
    γ. Ως εκπαιδευτικός θα χρησιμοποιούσατε αυτή την ταξινομία, και γιατί;

2. Διεπιστημονικότητα και Διαθεματικότητα
     α. Ποια είναι η περιοχή ενδιαφέροντός τους; (όχι ακριβής διατύπωση)
     β. Σε ποιο σημείο του ωρολογίου προγράμματος μπορούν να αξιοποιηθούν;

3. Γενικοί σκοποί και στόχοι
    α. Να πείτε τις τρεις λειτουργίες των γενικών σκοπών.
    β. Σχέση γενικών σκοπών - στόχων.

4. Δινόταν ένα απόσπασμα από το βιβλίο Ιστορίας της Δ' Δημοτικού και με βάση αυτό:
    α. Να διατυπώσετε δυο γενικούς σκοπούς, δυο διδακτικούς στόχους και δυο στόχους.
    β. Αντιρρήσεις - επιφυλάξεις σχετικά με την πολύ σαφή διατύπωση των στόχων.

Απαντούσαμε σε 2 εκ των 4 θεμάτων.
8
2ο έτος / Απ: Αναπτυξιακή Ψυχολογία - Θέματα
« Τελευταίο μήνυμα από ΕΥΣΕΒΕΙΑ στις Φεβρουάριος 12, 2018, 16:21:27 »
Θέματα Φεβρουαρίου 2018
9
3ο έτος / Απ: Φυσικές Επιστήμες ΙΙΙ: Γεωγραφία- Θέματα
« Τελευταίο μήνυμα από TheReader στις Φεβρουάριος 11, 2018, 12:41:16 »
Θέματα Φεβρουαρίου 2018

Θέμα 1 (υποχρεωτικό) Μονάδες 3

Στο χάρτη υπήρχε ο μετεωρολογικός χάρτης της Ευρώπης μια χειμωνιάτικη ημέρα. Διακρίνονταν μόνο ισοβαρείς καμπύλες και 4 γεωγραφικές περιοχές ήταν σημειωμένες με σημεία υπ'αριθμόν 1,2,3,4. (Σημείωση: Δε θυμάμαι την ακριβή σειρά)

1α. Να αναφέρετε τα φυσικά χαρακτηριστικά του καιρού. Ποια από αυτά διακρίνετε στο χάρτη;
1β. Ποια γεωγραφική περιοχή απεικονίζουν τα σημεία 1 έως 4. (Σημ.: Ήθελε προσανατολισμό και βασικές γεωγραφικές γνώσεις)
1γ. Να πείτε τι βαρομετρικό επικρατεί εκεί, μετά να επιλέξετε ένα από τα δύο και να περιγράψετε τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν.
1δ. Τα σημεία 2 και 3 παρουσίαζαν θερμό και ψυχρό μέτωπο. Έπρεπε να πούμε τι έδειχναν τα σύμβολα.
1ε. Να κάνουμε ένα σκαρίφημα με το οποίο να δείχνουμε τι συνθήκες επικρατούν στο μέτωπο που επιλέξαμε.

Θέμα 2 (υποχρεωτικό) Μονάδες 3
Υπήρχαν 2 ζευγάρια εννοιών που σχετίζονται με το χώρο. Έπρεπε να επιλέξουμε το ένα από τα δύο και να γράψουμε γι'αυτό ό,τι γνωρίζαμε, και στη συνέχεια να αναφέρουμε δυο παραδείγματα από το Πρόγραμμα Σπουδών.
2α. Θέση, χωρική κλίμακα.
2β. Χώρος, περιφέρεια.

Θέμα 3 (επιλογής) Μονάδες 2
Χαρτογραφικές προβολές
3α. Ορισμός της χαρτογραφικής προβολής.
3β. Ποιες συνθήκες επιβάλλουν τη χαρτογραφική προβολή.
3γ. Τι γνωρίζετε για τη μερκατορική προβολή.
3δ. Για ποιο λόγο θα την εντάσσατε στη διδασκαλία σας.
3ε. Για ποιο λόγο ΔΕ θα την εντάσσατε στη διδασκαλία σας.

Θέμα 4 (επιλογής) Μονάδες 2
GIS και GPS
4α. Να γράψετε τον ελληνικό όρο και για τις δύο ορολογίες.
4β. Να επιλέξετε μία από τις δύο έννοιες και να γράψετε τον ορισμό της.
4γ. Να γράψετε γιατί θα εντάσσατε τα ΓΣΠ στο μάθημά σας.
4δ. Να γράψετε τρεις λόγους -πέραν του οικονομικού- οι οποίοι θα σας αποθάρρυναν από το να εντάξετε τα ΓΣΠ στο μάθημά σας.

Έπρεπε να γράψουμε τα 2 υποχρεωτικά και 1 εκ των δύο επιλογής.
10
Γενική Συζήτηση / Απ: Άσχετα!!!
« Τελευταίο μήνυμα από Lydia στις Φεβρουάριος 09, 2018, 22:45:41 »
Πόσο δίκιο έχεις. Πάντως, το φόρουμ ως πλατφόρμα είναι πιο εξυπηρετικο απ το fb. Εκεί χάνεσαι και δε βρίσκετε ποτέ ο, τα έχεις γράψει.
Σελίδες: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10