• Ιούνιος 28, 2017, 23:54:41
• Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
 
Νέα:
Όποιος θέλει να βοηθήσει στον τομέα των σημειώσεων θα βρει πληροφορίες εδώ

Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10
1
2ο έτος / Απ: Εκπαιδευτική Νευροεπιστήμη - Θέματα
« Τελευταίο μήνυμα από angel06 στις Ιούνιος 21, 2017, 00:34:06 »
IOYNIOΣ 2017

Τα θέματα είχαν τη μορφή 33 ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής. Σε κάθε ερώτηση αντιστοιχούσε μόνο μία σωστή απάντηση. Υπήρχαν διαφορετικές ομάδες. Στη δική μου ομάδα οι ερωτήσεις αφορούσαν:
-  το ποσοστό των μαθητών που έχουν δυσλεξία στη γραφή, δυσαριθμησία, των ταλαντούχων μαθητών με αυτισμό,
-  το κέντρο λήψης αποφάσεων (απάντηση: μετωπιαίος λοβός)
-  σύνδρομο Williams
-  την εγκεφαλική πλευρίωση
-  νευρομύθους
- το κυτταρικό σώμα (χαρακτηριστικά της δομής του νευρώνα)
- τις συνάψεις
- τη μνήμη εργασίας.......
 
2
Σημειώσεις / Απ: Διαμοιρασμός εκτυπωμένων σημειώσεων
« Τελευταίο μήνυμα από thanos στις Ιούνιος 19, 2017, 22:55:19 »
Λοιπόν, υπάρχει αυτή η βιβλιοθήκη στο Υπόγειο, που είναι γεμάτη με παλιά περιοδικά που μαζεύουν σκόνη.
Ένα ράφι, υποθέτω, μπορεί να καθαριστεί και να μπαίνουν εκεί εκτυπωμένες σημειώσεις.
Λέω να το αρχίσω, δοκιμαστικά, και βλέπουμε τί ψάρια θα πιάσουμε.
3
1ο έτος /
« Τελευταίο μήνυμα από ΕΥΣΕΒΕΙΑ στις Ιούνιος 19, 2017, 22:49:02 »
θεματα εξεταστικης Ιουνιου 2017
1. κρυφο απ
2.πλεονεκτηματα και λειτουργειες εικονας
3.ζωοφορος και πως θα την παραδιδαμε
3.διαλεκτικη μεθοδος και εν απαραδειγμα διδασκαλιας
4
4ο έτος / Απ: Διδακτική των Μαθηματικών ΙΙ - Θέματα
« Τελευταίο μήνυμα από Βικυ στις Ιούνιος 19, 2017, 21:58:56 »
ΙΟΥΝΙΟΣ 2017
Κ. Μισαηλίδου:
 
1ο θέμα :  α) Συμφωνείτε ότι τα παιδιά πρέπει να λύνουν προβλήματα ως εφαρμογή των όσων έμαθαν ; σωστό ή λάθος κ γιατί;
β)Ποια είναι τα πέντε επιχειρήματα που θα χρησιμοποιούσατε για να πείσετε έναν δάσκαλο να χρησιμοποιήσει προβλήματα στη διδασκαλία του ; ( βιβλίο κεφαλαιο 4)

2ο θέμα: α) Τι εννοούμε όταν λέμε πως οι μαθητές δεν κατανοούν την αξία θέσης ψηφίου στις μικρές τάξεις ; ( κεφ 9)
β)Περιγράψτε μια δραστηριότητα για την Α δημοτ ώστε να καταλάβουν την αξία θέσης ψηφίου .

3ο Θέμα: α) Περιγράψτε μια διαίρεση μερισμού και β) μια διαίρεση μέτρησης και να την λύσετε συγχρόνως ( κεφ 7)

4ο Θέμα: α μόνο)  Έδινε ένα πρόβλημα πολύ απλό να γράψουμε 2 αυτοσχέδιες στρατηγικές δικές μας, οποίες θέλουμε ( κεφ 10)

5ο θέμα : α) Να περιγράψουμε ένα ομαδοποιησιμο μοντέλο ( κυβάκια unifix) κ ενα προομαδοποιγμενο μοντέλο ( Dienes block) κ να τα εξηγήσω πως κάνω μετάβαση από μονάδες σε δεκαδες κ εκατοντάδες με αυτά
β) Έδινε ένα πρόβλημα με την Κάτια που έχει 3 μπλούζες και 4 παντελόνια πόσες φορεσιές μπορεί να κάνει; Ποιο μοντέλο θα χρησιμοποιουσα για διδασκαλία ; ( μοντέλο συνδυασμων κεφ 7 κ περιγραφη)

Υποχρεωτικά κ ισάξια όλα τα θέματα !!!!
5
2ο έτος / Απ: ΤΠΕ στην Εκπαίδευση - Θέματα
« Τελευταίο μήνυμα από TheReader στις Ιούνιος 16, 2017, 22:05:40 »
Θέματα Ιουνίου 2017

Καταρχάς είχε 12 θέματα που έπιαναν διαφορετικό αριθμό μονάδων, και από αυτά έπρεπε να διαλέξουμε τόσα όσα απαιτούνταν για ένα σύνολο 100 μονάδων. Ήμασταν χωρισμένοι σε ομάδες και αυτά είναι τα θέματα που θυμάμαι (όχι απαραίτητα με αυτή τη σειρά):

1.1) Ορισμός ΤΠΕ
1.2) Τι είναι η ενσωμάτωση των ΤΠΕ στη διδασκαλία;
2) Ποιες είναι οι εκπαιδευτικές λειτουργίες του υπολογιστή; (Επιγραμματική αναφορά)
3) Εκτός από την προγραμματισιμότητά του, ποια άλλα χαρακτηριστικά έχει ο υπολογιστής που τον ξεχωρίζουν από τα άλλα μέσα διδασκαλίας;
4) Να αναπτύξετε συνοπτικά τα βασικά χαρακτηριστικά των θεωριών μάθησης που χρησιμοποιούνται ως θεωρητικό υπόβαθρο για την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση.
5) Να συμπληρώσετε τα δύο κενά στο μοντέλο αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού "παράδειγμα των αλληλεπιδράσεων" και να περιγράψετε συνοπτικά μία από τις τρεις διαστάσεις.
6) Ποια τα κριτήρια παιδαγωγικού περιεχομένου αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού.
7) Μικρή άσκηση συμπλήρωσης κενών σχετικά με τη γραμμική πλοήγηση.
8.) Μας είχε μια οθόνη από λογισμικό. Να πούμε τι είδους είναι και για ποιους λόγους θα αξιοποιούσατε ένα τέτοιο λογισμικό στη διδασκαλία σας.
9) Μας είχε τύπους λογισμικών και έπρεπε να τα κατατάξουμε σε: συστήματα μάθησης μέσω ανακάλυψης, διερεύνησης και οικοδόμησης ή λογισμικά εξάσκησης και καθοδήγησης ή συστήματα αναζήτησης, έκφρασης και επικοινωνίας της πληροφορίας.
10) Μικρή άσκηση σχετικά με τη Logo.
11) Τι είναι η επαυξημένη πραγματικότητα;
12) Να βάλουμε tick στο σωστό κουτάκι (Σωστό ή Λάθος) για το ποια αποτελούν πρότυπα ένταξης των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση, να επιλέξουμε ένα από αυτά και να το περιγράψουμε συνοπτικά.

6
Εαρινό εξάμηνο / Διοίκηση της εκπαίδευσης και λειτουργια σχολικων μονά
« Τελευταίο μήνυμα από mdimitra217 στις Ιούνιος 16, 2017, 15:52:16 »
Ιουνιος 2017


Ειχε ερωτηματα πολλαπλης επιλογης απο τα οποία έπρεπε να απαντηθουν τα 15 και 3 ερωτήσεις αναπτυξης να διαλεξουμε τις 2.
1. Εφημεριες εκπαιδευτικων
2. Τροποι αναπτυξης δημιουργικης σκεψης
 και ενα ακομα που δεν θυμαμαι
7
1ο έτος / Απ: Εισαγωγή στην Παιδαγωγική - Θέματα
« Τελευταίο μήνυμα από mdimitra217 στις Ιούνιος 16, 2017, 15:47:05 »
Θεματα Ιουνιου 2017


 1. Ποιο το αντικειμενο της Παιδαγωγικής επιστήμης
2. Ποια εργαλεια και μεσα χρησιμοποιει η παιδαγωγικη
3. Ποιες οι επιδιωξεις της διαδικασιας της αγωγης και της εκπαιδευσης

Επρεπε να απαντηθουν 2 απο τα 3 θέματα. Ζητουσε κριτικη προσεγγιση απο ολη την υλη
8
Εαρινό εξάμηνο / Απ: Ψυχοκοινωνιολογία της σχολικής τάξης - Θέματα
« Τελευταίο μήνυμα από greatkate στις Ιούνιος 14, 2017, 22:26:24 »
Θέματα Ιουνίου 2017
Είχε 4 ομάδες νομίζω. Κάθε ομάδα είχε 20 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και ένα θέμα ανάπτυξης. Στην Α ομάδα ρωτούσε για τη διάρθρωση της σχολικής τάξης σε τρεις μορφές (κλειστή, ανταγωνιστική, συνεργατική) και ποια είναι τα αποτελέσματα τους στη μάθηση και την κοινωνικοποίηση και γενικότερα τη συγκρότηση της προσωπικότητας του παιδιού ως αυριανού πολίτη (κάπως έτσι τέλος πάντων).
Στο δ θέμα είχε πάλι 20 πολλαπλής και θέμα ανάπτυξης ορισμός της συμπεριφοράς και είδη συμπεριφοράς,αλλά και τρόπου με τους οποίους οι εκπαιδευτικοι μπορούν να λύσουν τις συγκρούσεις που προκαλούν οι μαθητές .
9
Εαρινό εξάμηνο / Απ: Ψυχοκοινωνιολογία της σχολικής τάξης - Θέματα
« Τελευταίο μήνυμα από elia στις Ιούνιος 14, 2017, 18:27:03 »
Θέματα Ιουνίου 2017
Είχε 4 ομάδες νομίζω. Κάθε ομάδα είχε 20 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και ένα θέμα ανάπτυξης. Στην Α ομάδα ρωτούσε για τη διάρθρωση της σχολικής τάξης σε τρεις μορφές (κλειστή, ανταγωνιστική, συνεργατική) και ποια είναι τα αποτελέσματα τους στη μάθηση και την κοινωνικοποίηση και γενικότερα τη συγκρότηση της προσωπικότητας του παιδιού ως αυριανού πολίτη (κάπως έτσι τέλος πάντων).
10
Σημειώσεις / Απ: Θα θέλαμε και τη δική σας βοήθεια σε αυτό το θέμα
« Τελευταίο μήνυμα από asimeniasfika στις Ιούνιος 12, 2017, 23:26:59 »
Όπως και σε κάθε εξεταστική, εάν κάποιος έχει στη διάθεσή του σημειώσεις από τις παραδόσεις που θέλει να δώσει στο φόρουμ, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω e-mail ή μέσω του φόρουμ. Θα μας βοηθούσε πολύ εάν έχετε σημειώσεις για μαθήματα για τα οποία δεν έχουμε ή σημειώσεις για μαθήματα στα οποία άλλαξε η ύλη, αλλά και γενικά οτιδήποτε θέλετε να μοιραστείτε με τους συμφοιτητές σας προς βοήθειά τους.
Σελίδες: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10