• Απρίλιος 25, 2019, 21:01:26
• Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
 
Νέα:
Παρακαλούμε πολύ να αναρτάτε στο φόρουμ την ύλη μαθημάτων
και τα θέματα εξετάσεων που γνωρίζετε.

Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10
31
Σκέφτομαι πόσο πιο όμορφη θα ήταν η ζωή αν ήταν όλα πιο απλά.Φιλοσοφώ εν ολίγοις...
32
Διανομή συγγραμμάτων / Απ: Δανεισμός Πανεπιστημιακών συγγραμμάτων
« Τελευταίο μήνυμα από Katerina Mak στις Μάρτιος 09, 2019, 16:42:24 »
Καλησπέρα παιδιά. Αποφάσισα φέτος να δώσω κατατακτήριες για το ΠΤΔΕ ... Τα βιβλία που χρειάζομαι είναι αρκετά και δεν μπορώ να τα αγοράσω... Αν μπορεί κάποιος να μου δανείσει τα βιβλία μέχρι την περίοδο των εξετάσεων θα με βοηθουσε πάρα πάρα πολύ!!! Τα βιβλία είναι:
33
ΜΑΘΗΜΑΤΑ Π.Τ.Δ.Ε / ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙΣ
« Τελευταίο μήνυμα από elenisakell στις Μάρτιος 06, 2019, 11:02:21 »
Καλησπέρα σε όλα τα μέλη!
Είμαι η Ελένη και μόλις γράφτηκα σε αυτό το πολύ χρήσιμο forum.
Γράφτηκα στη σχολή πριν από λίγες μέρες μέσω κατατακτηρίων εξετάσεων και δυσκολεύομαι να καταλάβω ορισμένα πράγματα σχετικά με τα μαθήματα, και δυστυχώς από τη γραμματεία δεν μπορούν να με βοηθήσουν.
Θα ήθελα λοιπόν την πολύτιμη βοήθειά σας στις απορίες μου.
Κατ' αρχήν, ποια μαθήματα έχουν υποχρεωτική παρακολούθηση?
Σε όποια μαθήματα στον οδηγό σπουδώ βλέπω ότι γράφει σεμινάριο ή φροντιστήριο ή εργαστήριο τι ακριβώς σημαίνει ως προς την παρακολούθηση?
Στο μάθημα Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών:Μικροδιδασκαλίες – Πρακτική Άσκηση, είναι υποχρεωτική η παρακολούθηση ή μόνο η συμμετοχή στην πρακτική άσκηση? Και πότε πραγματοποιείται η πρακτική άσκηση?
Ρωτάω όλα αυτά γιατί παράλληλα εργάζομαι και δεν ξέρω κατά πόσο θα ήταν εφικτό να παρακολουθώ πολλές ώρες, και ιδιαίτερα πρωινές.
Εύχομαι να μπορεσει να μου απαντήσει κάποιος.
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων
34
Κατατακτήριες εξετάσεις / Απ: Kατατακτήριες εξετάσεις για το ΠΤΔΕ
« Τελευταίο μήνυμα από xrro στις Μάρτιος 05, 2019, 12:43:11 »
Γεια και από μένα, καθώς κι εγώ πέρασα με τις κατατακτήριες. Προφανώς με ενδιαφέρει πολύ το τμήμα αλλά έχω σοβαρά θέματα με την παρακολούθηση.
Συγχαρητήρια και σε όσους άλλους πέρασαν.
35
ΜΑΘΗΜΑΤΑ Π.Τ.Δ.Ε / Απ: ΧΡΩΣΤΑΩ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ
« Τελευταίο μήνυμα από asimeniasfika στις Φεβρουάριος 26, 2019, 17:46:33 »
Καλησπέρα! Έχεις πμ!
36
ΜΑΘΗΜΑΤΑ Π.Τ.Δ.Ε / ΧΡΩΣΤΑΩ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ
« Τελευταίο μήνυμα από jeanne στις Φεβρουάριος 26, 2019, 12:06:02 »
Αγαπητοί συνάδελφοι καλησπέρα!Άνοιξα το θέμα μήπως το διαβάσετε και με βοηθήσετε.
Βρίσκομαι σε δύσκολη θέση,χρωστάω την εργασία του 3ου έτους και έχω φτάσει 10ο έτος.Παράλληλα τον τελευταίο καιρό έχω κάποια προσωπικά προβλήματα και έχω ψιλοβαλτώσει με την όλα φάση. Ανησυχώ μήπως δεν τα καταφέρω και δεν πάρω ποτέ το πτυχίο. Προσπαθώ να γράψω το θεωρητικό μέρος αλλά με κυριεύει το άγχος και τα παρατάω.Χωρίς οδηγίες,απλώς έχω το σχεδιάγραμμα και γράφω ό,τι μπορώ. Για το ερευνητικό ούτε που ξέρω τι πρέπει να γράψω. Τι μπορώ να κάνω? Υπάρχει κανείς που μπορεί να βοηθήσει?
37
  : loveheart
38
Οι Ζωές και οι Εμπειρίες μας / Απ: Τι κάνεις τώρα (εκτος απο το να είσαι στο φόρουμ);
« Τελευταίο μήνυμα από Lydia στις Φεβρουάριος 25, 2019, 12:32:15 »
Περιμένω να ξυπνήσει το μωρό!   : loveheart
39
Κάποτε το έγραφα με γιώτα αλλά μια καθηγήτρια είχε πει ήτα. Ε αυτό χρήζει μελέτης!
α) Κάποιοι λένε: εκατοστή+ίζω >εκατοστίζω, να τα εκατοστίσεις.
Ξεχνούν τη ρίζα «εκατό(ν)» (απόλυτο αριθμητικό) και  ξεκινούν την παραγωγή από το «εκατοστή», που είναι τακτικό αριθμητικό και σημαίνει «αυτή που έχει σειρά/τάξη εκατό». Όμως μια τέτοια παραγωγή, δίνει λέξη με επίσης τακτική έννοια (εκατοστίζεις= βάνεις/μπαίνεις σε τέτοια θέση, ώστε να έχεις  σειρά/τάξη εκατό). Δεν είναι  αυτό που ψάχνουμε εδώ.
Άλλωστε, κανένα άλλο τακτικό αριθμητικό δεν κάνει  παραγωγή (+ίζω) π.χ.  πεντηκοστή>πεντηκοστίζω, να πεντηκοστίσεις (π.χ. τα πρόβατά σου), σαρακοστή>σαρακοστίζω, να σαρακοστίσεις  κλπ.

β) Ξεχνούν, επίσης, ότι κατά την παραγωγή στα άλλα απόλυτα αριθμητικά δεν υπάρχει  <στ>:
είκοσι, τριάντα, σαράντα,  πενήντα, εξήντα, εβδομήντα, ογδόντα, ενενηντ +αριά/+άρι/+άρης/+αρίζει/+άρισε/+αρίσεις

γ)Πώς λοιπόν μπορεί  να υπάρχει  <στ>, χωρίς  να παραπέμπει στο «εκατοστός» αλλά στο «εκατό» και στη σταθερότητα; Χωρίς να είμαι ειδικός ή γνώστης, λογικότερο  φαίνεται το:
εκατό+σταίνω (ίστημι=στέκομαι όρθιος, σταθερός)>εκατόστησα, θα εκατοστήσει (να τα εκατοστήσεις).
40
Τομέας Επιστημών Αγωγής / Απ: Συγκριτική Παιδαγωγική
« Τελευταίο μήνυμα από vlasisnt στις Φεβρουάριος 20, 2019, 07:49:11 »
Το μάθημα είχε καταργηθεί από το 2016 και τώρα επανήλθε. Η δε καθηγήτρια είναι πρωτοεμφανιζόμενη σε διδασκαλία μαθήματος εδώ (δεν ξέρω αν υπήρχε ως Ε.ΔΙ.Π. ή κάτι άλλο), επομένως δεν είναι δυνατό να γνωρίζουμε αφενός την ίδια κι αφετέρου το περιεχόμενο του μαθήματος.

Σε ευχαριστω!!
Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10