• Αυγούστου 22, 2019, 21:00:46
• Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
 
Νέα:
Όποιος θέλει να βοηθήσει στον τομέα των σημειώσεων θα βρει πληροφορίες εδώ

Αποστολέας Θέμα: Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών: άσκηση με μικροδιδασκαλίες  (Αναγνώστηκε 2991 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος TheReader

  • Συντονιστής
  • Νηπιαγωγείο!
  • *****
  • Μηνύματα: 71
  • Φύλο: Γυναίκα
Όπως γνωρίζουμε, το μάθημα της μικροδιδασκαλίας του κ. Βρεττού από φέτος γίνεται υποχρεωτικό. Ιδού λοιπόν τα θέματα του Φεβρουαρίου 2017:

Θέματα Φεβρουαρίου 2017

1. Η σιωπή του εκπαιδευτικού

α) Περιγράψτε τις μορφές σιωπής που παρατηρούνται κατά τη διδασκαλία.
β) Πώς αντιμετωπίζει μερικές φορές ο εκπαιδευτικός, και πώς πρέπει να αντιμετωπίζει, τα διαστήματα σιωπής;

2. Απόσταση και επικοινωνία εκπαιδευτικού -  μαθητή
α) Οι καλοί μαθητές κάθονται στα πρώτα θρανία και κοντά στον εκπαιδευτικό. Όσοι έρχονται στα πρώτα θρανία, γίνονται καλοί μαθητές. Σχολιάστε αυτές τις θέσεις.
β) Οι καλοί μαθητές, όταν απομακρύνονται από τον εκπαιδευτικό, εμφανίζουν μειωμένη επίδοση. Συμφωνείτε, και γιατί;
γ) Πώς θα αντιμετωπίζατε τα προβλήματα με τη 'θέση' του μαθητή;

3. Επίδραση της μη λεκτικής συμπεριφοράς του μαθητή στον εκπαιδευτικό
α) Με ποιον τρόπο επιδρά η μη λεκτική συμπεριφορά του μαθητή στον εκπαιδευτικό;
β) Πώς πρέπει να χειρίζεται ο εκπαιδευτικός τα μη λεκτικά σήματα των μαθητών της τάξης;

4. Μικροδιδασκαλία
α) Ποιες οι επιφυλάξεις και η κριτική που ασκείται στη μικροδιδασκαλία;
β) Τι θα απαντούσατε εσείς;

Από τα 4 θέματα να επιλέξετε τα 2.
Η ζωή μου: Μια αγκαλιά, ένα χαμόγελο κι ένα βιβλίο.

Αποσυνδεδεμένος asimeniasfika

  • Απόφοιτη ΠΤΔΕ
  • Συντονιστής
  • Καμένος στον κύβο!
  • *****
  • Μηνύματα: 5384
  • Φύλο: Γυναίκα
Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών: άσκηση με μικροδιδασκαλίες
« Απάντηση #1 στις: Ιουνίου 18, 2018, 23:07:44 »
Θέματα Ιανουαρίου 2018

1. Από τις γνώσεις σας και τις εμπειρίες σας τις σχετικές με τη μικροδιδασκαλία ως πρακτική άσκησης των υποψήφιων εκπαιδευτικών:
Α. Ποιοι είναι οι λόγοι για τους οποίους κατά τη γνώμη σας η τεχνική της μικροδιδασκαλίας γνωρίζει διεθνή αναγνώριση;
Β. Ποιες είναι οι επιφυλάξεις οι οποίες διατυπώνονται κατά της μικροδιδασκαλίας; Συμφωνείτε με αυτές και γιατί;

2. Ασυμφωνία μεταξύ των μορφών μη λεκτική συμπεριφοράς
Α. Πολλές φορές τα μη λεκτικά σήματα του εκπαιδευτικού προκαλούν σύγχυση στον μαθητή. Με ποιον τρόπο προκαλείται αυτή η σύγχυση; Πώς μπορεί ο εκπαιδευτικός να την αντιμετωπίσει;
Β. Όχι μόνον ο εκπαιδευτικός , αλλά και οι μαθητές στέλνουν παραπλανητικά μηνύματα. Πώς, κατά τη γνώμη σας, μπορεί ο εκπαιδευτικός να τα αντιμετωπίσει;

3. Κατά τις εκτιμήσεις των ίδιων των εκπαιδευτικών, η αχίλλεια πτέρνα της μη λεκτικής τους συμπεριφοράς είναι η ‘φωνή’.
Α. Ποιοι είναι οι λόγοι για τους οποίους οι εκπαιδευτικοί θεωρούν τη φωνή ως ένα σημαντικό και ευαίσθητο σημείο της μη λεκτικής τους συμπεριφοράς;
Β. Εσείς ως εκπαιδευτικός ποια μέτρα θα πάρετε, ώστε να αντιμετωπίσετε κινδύνους και παγίδες που σας επιφυλάσσει η ‘φωνή’;

4. Η «σιωπή» του εκπαιδευτικού
Α. Να περιγράψετε τις μορφές σιωπής που συνήθως παρατηρούνται κατά τη διδασκαλία.
Β. Πώς αντιμετωπίζει μερικές φορές ο εκπαιδευτικός και πώς πρέπει να αντιμετωπίζει τα διαστήματα σιωπής;

Από τα 4 θέματα να απαντήσετε στα 2.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 25, 2018, 18:39:02 από asimeniasfika »
Εάν θέλετε να συνεργαστείτε ως συντονιστές στο φόρουμ, στείλτε μου προσωπικό μήνυμα ή επικοινωνήστε με το ptde.gr@gmail.com

Αποσυνδεδεμένος Teacheros

  • Προνήπιο!
  • *
  • Μηνύματα: 6
Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών: άσκηση με μικροδιδασκαλίες
« Απάντηση #2 στις: Ιουνίου 19, 2018, 19:13:12 »
Θέματα Ιουνίου 2018

Θέμα 1ο:
 Η «σιωπή» του εκπαιδευτικού
Α. Να περιγράψετε τις μορφές σιωπής που συνήθως παρατηρούνται κατά τη διδασκαλία.
Β. Πώς αντιμετωπίζει μερικές φορές ο εκπαιδευτικός και πώς πρέπει να αντιμετωπίζει τα διαστήματα σιωπής;

Θέμα 2ο:

 Απόσταση και επικοινωνία εκπαιδευτικού -  μαθητή
α) Οι καλοί μαθητές κάθονται στα πρώτα θρανία και κοντά στον εκπαιδευτικό. Όσοι έρχονται στα πρώτα θρανία, γίνονται καλοί μαθητές. Σχολιάστε αυτές τις θέσεις.
β) Οι καλοί μαθητές, όταν απομακρύνονται από τον εκπαιδευτικό, εμφανίζουν μειωμένη επίδοση. Συμφωνείτε, και γιατί;
γ) Πώς θα αντιμετωπίζατε τα προβλήματα με τη 'θέση' του μαθητή;

Θέμα 3ο:

Ασυμφωνία μεταξύ των μορφών μη λεκτική συμπεριφοράς
Α. Πολλές φορές τα μη λεκτικά σήματα του εκπαιδευτικού προκαλούν σύγχυση στον μαθητή. Με ποιον τρόπο προκαλείται αυτή η σύγχυση; Πώς μπορεί ο εκπαιδευτικός να την αντιμετωπίσει;
Β. Όχι μόνον ο εκπαιδευτικός , αλλά και οι μαθητές στέλνουν παραπλανητικά μηνύματα. Πώς, κατά τη γνώμη σας, μπορεί ο εκπαιδευτικός να τα αντιμετωπίσει;

Θέμα 4ο:

Από τις γνώσεις σας και τις εμπειρίες σας τις σχετικές με τη μικροδιδασκαλία ως πρακτική άσκησης των υποψήφιων εκπαιδευτικών:
Α. Ποιοι είναι οι λόγοι για τους οποίους κατά τη γνώμη σας η τεχνική της μικροδιδασκαλίας γνωρίζει διεθνή αναγνώριση;
Β. Ποιες είναι οι επιφυλάξεις οι οποίες διατυπώνονται κατά της μικροδιδασκαλίας; Συμφωνείτε με αυτές και γιατί;

Aπό τα 4 να επιλέξουμε τα 2!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 25, 2018, 18:39:10 από asimeniasfika »

Αποσυνδεδεμένος Ioanna Mor

  • Προνήπιο!
  • *
  • Μηνύματα: 1
« Απάντηση #3 στις: Ιουνίου 10, 2019, 19:39:29 »
Θέματα Ιούνιος 2019

Ομάδα Α (απαντάτε 1 από τα 2 θέματα)

1α) Να γράψετε την επίδραση της μη λεκτικής συμπεριφοράς του μαθητή στη συμπεριφορά του εκπαιδευτικού.
1β) να γράψετε την επίδραση της μη λεκτικής συμπεριφοράς του εκπαιδευτικού στη συμπεριφορά του μαθητή.

2α) Απόσταση και επικοινωνία εκπαιδευτικού-μαθητή
Να σχολιάσετε το "οι καλοί μαθητές κάθονται μπροστά, ή κάθονται μπροστά για αυτο είναι καλοί;"
2β) Τι θα κάνατε εσείς για τις "θέσεις" ως εκπαιδευτικός
(Κάπως έτσι ήταν διατυπωμένα)

Ομάδα Β (ασκήσεις απο θεωρία)

1) να σημειώσεις ποιες ερωτήσεις θα έπρεπε να αποφεύγονται μέσα στην τάξη.
 Είχε κάποιες ερωτήσεις και έπρεπε να βαλεις τικ σε αυτές που πίστευες

2)πολλαπλής επιλογής
9 ερωτήσεις, μια σωστή απάντηση στο κάθε ένα

3)Σωστό - λάθος
6 προτάσεις

4)Λήξη - Έναρξη
Αντί Σ-Λ έβαζες Λ-Ε για το αν η συνθήκη γίνεται στην έναρξη η στη λήξη της διδασκαλίας

5) συμπλήρωση κενού
5 με 6 κενά