• Μάιος 26, 2019, 11:20:48
• Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
 
Νέα:
Όποιος γνωρίζει τις ώρες γραφείων των καθηγητών, μπορεί να τις αναρτήσει εδώ.

Αποστολέας Θέμα: Αναπτυξιακή Ψυχολογία - Θέματα  (Αναγνώστηκε 11809 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος asimeniasfika

  • Απόφοιτη ΠΤΔΕ
  • Συντονιστής
  • Καμένος στον κύβο!
  • *****
  • Μηνύματα: 5393
  • Φύλο: Γυναίκα
Αναπτυξιακή Ψυχολογία - Θέματα
« στις: Μάρτιος 28, 2011, 23:32:28 »
Τίτλος: Αναπτυξιακή Ψυχολογία - Θέματα
Αποστολή από: Sco στις 27 Φεβρουάριος, 2008, 11:52:33
Θέματα Φεβρουαρίου 2008

Ηταν όλα συμπλήρωσης και πολλαπλής επιλογής.
Έπρεπε να αναφέρουμε ονομαστικά τις μορφές εγωκετρικής σκέψης, τις αριθμητικές γνώσεις, τις κοινωνιομετρικές θέσεις, τους κανόνες συμπεριφοράς, την κλίμακα αυτοεκτίμησης της Harter
Τα πολλαπλης επιλογής αφορούσαν τα θεματα: Kohlberg, αυτόνομη ηθική του Piaget, Chall, μνήμη, Vygotsky, εγωκεντρισμός, Θεωρία του νου, η διατήρηση στο μικρό παιδί, μαθαίνοντας αριθμητική
π.χ το παιδί α' δημοτικού αν του πεις να προσθέσει 2+9  θα μετρήσει πρώτα 9 και μετά θα προσθέσει 2, ή θα μετρήσει πρώτα 2 και μετά θα προσθέσει 9?
Ολα τα θέματα και οι απαντήσεις ήταν ξεκάθαρα από το βιβλίο.

Τίτλος: Απ: Αναπτυξιακή Ψυχολογία - Θέματα
Αποστολή από: Zeta στις 20 Φεβρουάριος, 2009, 17:01:10
Θέματα Φεβρουαρίου 2009

Ερώτηση 1: Περιγράψτε ένα χαρακτηριστικό της γνωστικής ανάπτυξης του παιδιού στη σχολική ηλικία (όποιο θέλετε εσείς) σύμφωνα με τη θεωρία του Jean Piaget. Μαζί με την περιγραφή, δώστε κι ένα παράδειγμα.

Ερώτηση 2: Ποιος είναι ο ορισμός της ζώνης της επικείμενης ανάπτυξης σύμφωνα με τη θεωρία του Vygotsky. Μαζί με τον ορισμό δώστε κι ένα παράδειγμα.

Ερώτηση 3: Δώστε τα χαρακτηριστικά της ηθικής ανάπτυξης της "ηθικής του καλού παιδιού" και της "ηθικής του νόμου και της τάξης" σύμφωνα με τη θεωρία του Kohlberg.

Ερώτηση 4: Να γράψετε τα χαρακτηριστικά των απορριπτόμενων παιδιών.

Ερώτηση 5: Να γράψετε τους τομείς της αυτοεκτίμησης των παιδιών σύμφωνα με τις έρευνες της Harter.


Από τις 5 ερωτήσεις να απαντήσετε τις 3.

Τίτλος: Απ: Αναπτυξιακή Ψυχολογία - Θέματα
Αποστολή από: AlexMozart στις 08 Φεβρουάριος, 2010, 20:51:36
Θέματα Φεβρουαρίου 2010

1.όποιος θυμάται τη διατύπωση του πρώτου παρακαλώ...!(πειραμα piaget-1 χαρακτηριστικό γνωστικης ανάπτυξης)

2.Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά των σταδίων ηθικής ανάπτυξης «ηθική του καλού παιδιού» και «ηθική του νόμου και της τάξης», στα οποία βρίσκεται το παιδί της σχολικής ηλικίας (6-12 ετών), σύμφωνα με τη θεωρία του Lawrence Kohlberg;

3.Από ποια αναπτυξιακή κρίση διέρχεται το παιδί σχολικής ηλικίας (6-12 ετών), σύμφωνα με τη θεωρία του Erik Erikson;και με ποιο τρόπο μπορεί το σχολείο να βοηθήσει ωστε το παιδί να ξεπεράσει αυτή την αναπτυξιακή κρίση;

Απ'τις 3 ερωτήσεις διαλέγουμε τις 2


Τίτλος: Απ: Αναπτυξιακή Ψυχολογία - Θέματα
Αποστολή από: ο ινδιάνος μάγειρας στις 20 Σεπτέμβριος, 2010, 20:28:48
Θέματα Σεπτεμβρίου 2010

Από τις 3 ερωτήσεις γράφουμε τις 2

1. Τι είναι η ζώνη της επικείμενης ανάπτυξης σύμφωνα με τον Vygotsky; Να δοθούν και παραδείγματα από την εκπαιδευτική πράξη.

2. Στάδια ανάπτυξης της ανάγνωσης σύμφωνα με τη θεωρία της J. Chall. Δώστε έμφαση στα στάδια που διανύει το παιδί σχολικής ηλικίας (6-12 χρονών).

3. Τομείς αυτοεκτίμησης του παιδιού σύμφωνα με  τη Susan Harter

Τίτλος: Απ: Αναπτυξιακή Ψυχολογία - Θέματα
Αποστολή από: asimeniasfika στις 01 Μάρτιος, 2011, 14:07:26
Θέματα Μαρτίου 2011

1.Να περιγράψετε ένα (επιλέξτε όποιο θέλετε) από τα χαρακτηριστικά της γνωστικής ανάπτυξης του παιδιού της σχολικής ηλικίας (6-12 ετών), σύμφωνα με τη θεωρία του Jean Piaget. Μαζί με την περιγραφή να δοθεί και ένα παράδειγμα.

2. Ποια είναι τα στάδια ανάπτυξης της ανάγνωσης σύμφωνα με τη θεωρία της Jeanne Chall και, ιδιαίτερα, ποια είναι τα στάδια που διανύει το παιδί σχολικής ηλικίας (6-12 ετών);

3. Ποιοι είναι οι τομείς αυτοεκτίμησης του παιδιού και ποια  τα χαρακτηριστικά τους, σύμφωνα με τις έρευνες της Susan Harter;

Από τα τρία θέματα να απαντήσετε τα δύο
Εάν θέλετε να συνεργαστείτε ως συντονιστές στο φόρουμ, στείλτε μου προσωπικό μήνυμα ή επικοινωνήστε με το ptde.gr@gmail.com

Αποσυνδεδεμένος Eleni Fot

  • Προνήπιο!
  • *
  • Μηνύματα: 4
Απ: Αναπτυξιακή Ψυχολογία - Θέματα
« Απάντηση #1 στις: Φεβρουάριος 14, 2012, 16:00:16 »
Θέματα Φεβρουαρίου 2012

1. Τι είναι η ζώνη της επικείμενης ανάπτυξης σύμφωνα με τον Vygotsky; Να δοθούν και παραδείγματα από την εκπαιδευτική πράξη.
2. Στάδια ανάπτυξης της ανάγνωσης σύμφωνα με τη θεωρία της J. Chall που αφορούν το παιδί σχολικής ηλικίας (6-12 χρονών).
3. Στάδια ηθικής ανάπτυξης του kohlberg για το παιδί σχολικής ηλικίας (6-12 ετών).

 (από τα 3 να απαντηθούν τα 2)
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 14, 2012, 16:23:16 από Tsioy »
... Στου δειλινού την άκρη δεν βλέπεις όνειρα....
  ....αυτά που γίναν βλέπεις και τα επόμενα.......

Αποσυνδεδεμένος VibeZ

  • Συντονιστής
  • Πρωτάκι!
  • *****
  • Μηνύματα: 185
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Αναπτυξιακή Ψυχολογία - Θέματα
« Απάντηση #2 στις: Μάρτιος 28, 2014, 13:47:02 »
Θέματα Μαρτίου 2014
Από τις 5 ερωτήσεις επιλέξτε τις 2:
1)Περιγράψτε ένα πείραμα του Jean Piaget και αναφερθείτε στην έννοια που αναδεικνύει.
2)Ποιά είναι τα στάδια της ανάπτυξης της ανάγνωσης κατά την Chall;
3)Ποιά είναι τα στάδια της ηθικής κατά Kohlberg από τα οποία διέρχεται το παιδί της σχολικής ηλικίας;
4)Ποιά είναι τα αίτια, οι συνέπειες και τα χαρακτηριστικά των απορριπτόμενων παιδιών;
5)Από ποιά κρίση διέρχεται το παιδί της σχολικής ηλικίας κατά Erikson και ποια είναι τα χαρακτηριστικά της;
Γράφω από μνήμης όποιος θυμηθεί κάτι καλύτερα το γράφει από κάτω και το διορθώνω!
Life begins at the end of your comfort zone. .

Αποσυνδεδεμένος λιβελούλα

  • Συντονιστής
  • Τεταρτάκι!
  • *****
  • Μηνύματα: 910
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Αναπτυξιακή Ψυχολογία - Θέματα
« Απάντηση #3 στις: Φεβρουάριος 14, 2015, 17:21:24 »
Θέματα Φεβρουαρίου 2015

1ο) Να αναφέρετε ένα χαρακτηριστικό της γνωστικής ανάπτυξης (σκέψης) του ατόμου σύμφωνα με τη θεωρία του Piaget και να αναφερθείτε γι' αυτό κατά τη προσχολική και σχολική ηλικία του παιδιού. Να δώσετε έμφαση στις αναπτυξιακές διαφορές.

2ο) Ποια είναι τα στάδια της ηθικής ανάπτυξης κατά Kohlberg από τα οποία διέρχεται το παιδί της σχολικής ηλικίας; Να αναφέρετε τα χαρακτηριστικά τους.

3o) Τι είναι η κοινωνική σύγκριση, ποια τα χαρακτηριστικά της και η σημασία της.

Από τα 3 θέματα έπρεπε να γράψουμε τα 2.
Άμμος ήτανε προτού γυαλί να γίνει...

Αποσυνδεδεμένος asimeniasfika

  • Απόφοιτη ΠΤΔΕ
  • Συντονιστής
  • Καμένος στον κύβο!
  • *****
  • Μηνύματα: 5393
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Αναπτυξιακή Ψυχολογία - Θέματα
« Απάντηση #4 στις: Σεπτέμβριος 15, 2015, 18:34:36 »
Θέματα Σεπτεμβρίου 2015
(Από Χριστίνα)

1) Ένα πείραμα του Piaget όποιο θέλουμε για την αναπτυξιακή πορεία του παιδιού.
2) Ηθική Ανάπτυξη 6-12 ετών
3) Eric Ericson
Εάν θέλετε να συνεργαστείτε ως συντονιστές στο φόρουμ, στείλτε μου προσωπικό μήνυμα ή επικοινωνήστε με το ptde.gr@gmail.com

Αποσυνδεδεμένος skout

  • Προνήπιο!
  • *
  • Μηνύματα: 6
Απ: Αναπτυξιακή Ψυχολογία - Θέματα
« Απάντηση #5 στις: Φεβρουάριος 08, 2016, 22:21:20 »
Θέματα Φεβρουαρίου 2016

Από τα 5 να απαντηθούν τα 3

1)Έννοιες αναίρεσης και αντιστάθμισης κατά τον Piaget-περιγραφή και παραδείγματα
2)Τι είναι η ζώνη εγγύτερης-δυνητικής ανάπτυξης, σύμφωνα με τη θεωρία του Vygotsky. Να δοθούν παραδείγματα και εφαρμογές στην εκπαιδευτική πράξη
3)Ποια είναι τα στάδια ανάγνωσης σύμφωνα με τη θεωρία της Jeanne Chall;
4) Ποια τα βασικά χαρακτηριστικά των σταδίων ηθικής ανάπτυξης "ηθική του καλού παιδιού" και "ηθική του νόμου και της τάξης", στα οποία βρίσκεται το παιδί σχολικής ηλικίας (6-12 ετών), σύμφωνα με τη θεωρία του : Lawrence Kohlberg;
5)Ποιοι είναι οι τομείς αυτοεκτίμησης του παιδιού και ποια τα χαρακτηριστικά τους, σύμφωνα με τις έρευνες της Susan Harter;

Αποσυνδεδεμένος TheReader

  • Συντονιστής
  • Νηπιαγωγείο!
  • *****
  • Μηνύματα: 71
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Αναπτυξιακή Ψυχολογία - Θέματα
« Απάντηση #6 στις: Φεβρουάριος 05, 2017, 19:39:23 »
Θέματα Φεβρουαρίου 2017

Από τα 3 να απαντηθούν τα 2.

1) (α) Να δώσετε τον ορισμό της ζώνης επικείμενης (ή εγγυημένης ή δυνητικής) ανάπτυξης και να δηλώσετε από ποια θεωρία προέρχεται.
(β) Να γράψετε τι υποδηλώνει η ΖΕΑ για την εκπαίδευση και να αναφερθείτε σε σχετικές εκπαιδευτικές πρακτικές.

2) (α) Να αναπτύξετε τα τρία είδη γνώσης που απαιτούνται για την εκμάθηση της αριθμητικής από το παιδί.
(β) Να δώσετε παραδείγματα για το κάθε ένα.

3) (α) Ποιοι είναι οι τομείς αυτοεκτίμησης σύμφωνα με τις έρευνες της Susan Harter και ποια τα χαρακτηριστικά τους;
(β) Τι είναι η κοινωνική σύγκριση κατά τη σχολική ηλικία (6-12 ετών), ποια τα χαρακτηριστικά της και η σημασία της;
Η ζωή μου: Μια αγκαλιά, ένα χαμόγελο κι ένα βιβλίο.

Αποσυνδεδεμένος Anny

  • Προνήπιο!
  • *
  • Μηνύματα: 11
Απ: Αναπτυξιακή Ψυχολογία - Θέματα
« Απάντηση #7 στις: Σεπτέμβριος 12, 2017, 15:29:19 »
Θέματα Σεπτεμβρίου 2017

1. α) Ποια είναι τα χαρακτηριστικά της γνωστικής ανάπτυξης του παιδιού της σχολικής ηλικίας (6-12 ετών), σύμφωνα με τη θεωρία του Jean Piaget(απλή
        ονομασία όχι περιγραφή)
    β) Να αναλύσετε τρία από αυτά (ζήτησε και αναφορά σε σχετικά πειράματα Piaget)

2. Ποια είναι τα στάδια ανάπτυξης της ανάγνωσης (ή ανάπτυξης των δεξιοτήτων ανάγνωσης) σύμφωνα με τη θεωρία της Jeanne Chall και, ιδιαίτερα, ποια
    είναι τα στάδια που διανύει το παιδί σχολικής ηλικίας (6-12 ετών);

3. Περιγράψτε την αναπτυξιακή κρίση από την οποία διέρχεται το παιδί σχολικής ηλικίας (6-12 ετών), σύμφωνα με τη θεωρία του Erik Erikson.

  Να απαντηθούν τα δύο από τα τρία θέματα
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 12, 2017, 17:44:01 από asimeniasfika »

Αποσυνδεδεμένος Ekkolaptomenh Paidagwgos

  • Προνήπιο!
  • *
  • Μηνύματα: 1
Απ: Αναπτυξιακή Ψυχολογία - Θέματα
« Απάντηση #8 στις: Φεβρουάριος 13, 2019, 17:41:48 »
Θέματα Ιανουαρίου 2019

1. α) Τι κατακτά το παιδί στο στάδιο της Συγκεκριμένης Σκέψης; ανάλυση όρων ( πράξεις, εσωτερικευμένες )
    β)Οι περιορισμοί του παραπάνω σταδίου.
2. α)Στάδια Ανάγνωσης σύμφωνα με την Jeanne Chall.
    β) Να αναφέρεις και να αναπτύξεις την ποιοτική αλλαγή που συμβαίνει σε κάποια συγκεκριμένα στάδια.
3. α) Κατηγορίες παιδιών ανάλογα με την κοινωνική τους θέση στο σχολείο.( δημοφιλή, απορριπτόμενα, αμφιλεγόμενα κλπ)
    β)Να αναφέρεις τις δύο κατηγορίες των απορριπτόμενων και τα χαρακτηριστικά.