Συμφωνώ με Λήδα. Και απουσία να κάναμε μας έφερναν άλλη μέρα να καλύψουμε το κενό λες και αυτό το ένα μάθημα ήταν υπεραπαραίτητο και τόσο καθοριστικό για την πορεία μας ως εκπαιδευτικοί. Αν ήταν έτσι, γιατί η ίδια η καθηγήτρια το αναιρεί με το να μη δίνει σε όλη αυτή τη διαδικασία την αντίστοιχη βαρύτητα? Γενικά εμένα όλο αυτό, όπως και πολλά άλλα άλλωστε μέσα στη σχολή, μου φαίνεται παντελώς αυθαίρετο. Του τύπου "μα, γιατί 5?" "γιατί έτσι μ'αρέσει". Ο Καλκάνης τουλάχιστον σου λέει, γιατί έγραψες τόσο-70%, απέδωσες τόσο στα εργαστήρια-30%. Τι να πω.. ένα μεγάλο ευχαριστώ που με πέρασε, προφανώς όχι γιατί έγραψα, αλλά γιατί έτσι.