• Δεκεμβρίου 15, 2019, 03:10:24
• Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
 
Νέα:
Παρακαλούμε να γράφετε με μικρούς, ελληνικούς χαρακτήρες.

Αποστολέας Θέμα: Το ΠΤΔΕ με τα μάτια των σπουδαστών του  (Αναγνώστηκε 44468 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος indianchief

  • Τριτάκι!
  • *****
  • Μηνύματα: 681
Απ: Το ΠΤΔΕ με τα μάτια των σπουδαστών του
« Απάντηση #27 στις: Μαρτίου 05, 2012, 23:46:54 »
Βαθμολολαγνείας το ανάγνωσμα, κατά τη γνώμη μου, μπορεί να μετονομαστεί το συγκεκριμένο topic...Θα πέσει φωτιά να μας κάψει, αν έχουμε παράπονα ως προς τους βαθμούς που μπαίνουν στο παιδαγωγικό...

επιτέλους!

μας δουλεύουν οι άλλες σχολές κι όχι άδικα.

Αποσυνδεδεμένος LadyGaga

  • Νηπιαγωγείο!
  • **
  • Μηνύματα: 49
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Το ΠΤΔΕ με τα μάτια των σπουδαστών του
« Απάντηση #28 στις: Μαρτίου 05, 2012, 23:55:39 »
Βαθμολολαγνείας το ανάγνωσμα, κατά τη γνώμη μου, μπορεί να μετονομαστεί το συγκεκριμένο topic...Θα πέσει φωτιά να μας κάψει, αν έχουμε παράπονα ως προς τους βαθμούς που μπαίνουν στο παιδαγωγικό...

επιτέλους!

μας δουλεύουν οι άλλες σχολές κι όχι άδικα.

Καλά οι άλλες σχολές ας κοιτάνε τη δουλειά τους καλύτερα!

Αποσυνδεδεμένος lhda

  • Νηπιαγωγείο!
  • **
  • Μηνύματα: 80
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Το ΠΤΔΕ με τα μάτια των σπουδαστών του
« Απάντηση #29 στις: Μαρτίου 06, 2012, 00:21:54 »
εγω μπορεί να θελω να βγαλω καλο βαθμο πτυχιου δεν καταλαβαινω γτ αυτο πρέπει να απασχολεί τους υπόλοιπους. και οσον αφορα τ βαθμο το συγκεκριμενο δε με πειραξε το οτι μου εβαλε 5δηλ οτι δεν εγραψα καλα, αλλα με πειραξε από την άποψη οτι μας έπρηζε όλη τη χρονια με ενα σωρό πραγματα και δε βοήθησε καθόλου στο τέλος. μέχρι και ο καλκάνης βοήθαει με τα εργαστηρια.

Αποσυνδεδεμένος Blade

  • Νηπιαγωγείο!
  • **
  • Μηνύματα: 27
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Το ΠΤΔΕ με τα μάτια των σπουδαστών του
« Απάντηση #30 στις: Μαρτίου 06, 2012, 00:51:43 »
Συμφωνώ με Λήδα. Και απουσία να κάναμε μας έφερναν άλλη μέρα να καλύψουμε το κενό λες και αυτό το ένα μάθημα ήταν υπεραπαραίτητο και τόσο καθοριστικό για την πορεία μας ως εκπαιδευτικοί. Αν ήταν έτσι, γιατί η ίδια η καθηγήτρια το αναιρεί με το να μη δίνει σε όλη αυτή τη διαδικασία την αντίστοιχη βαρύτητα? Γενικά εμένα όλο αυτό, όπως και πολλά άλλα άλλωστε μέσα στη σχολή, μου φαίνεται παντελώς αυθαίρετο. Του τύπου "μα, γιατί 5?" "γιατί έτσι μ'αρέσει". Ο Καλκάνης τουλάχιστον σου λέει, γιατί έγραψες τόσο-70%, απέδωσες τόσο στα εργαστήρια-30%. Τι να πω.. ένα μεγάλο ευχαριστώ που με πέρασε, προφανώς όχι γιατί έγραψα, αλλά γιατί έτσι.

Αποσυνδεδεμένος history

  • Νηπιαγωγείο!
  • **
  • Μηνύματα: 37
Απ: Το ΠΤΔΕ με τα μάτια των σπουδαστών του
« Απάντηση #31 στις: Μαρτίου 06, 2012, 12:04:39 »
εγω μπορεί να θελω να βγαλω καλο βαθμο πτυχιου δεν καταλαβαινω γτ αυτο πρέπει να απασχολεί τους υπόλοιπους. και οσον αφορα τ βαθμο το συγκεκριμενο δε με πειραξε το οτι μου εβαλε 5δηλ οτι δεν εγραψα καλα, αλλα με πειραξε από την άποψη οτι μας έπρηζε όλη τη χρονια με ενα σωρό πραγματα και δε βοήθησε καθόλου στο τέλος. μέχρι και ο καλκάνης βοήθαει με τα εργαστηρια.
Ο βαθμός δεν νομίζω ότι λειτουργεί με βάση ένα ανταποδοτικό κανόνα...στη διδακτική φυσικών επιστημών όλοι πήγαμε στα 10 εργαστήρια, όλοι παρευρεθήκαμε στα σχολεία να παρακολουθήσουμε, όλοι παρουσιάσαμε μία εργασία κτλ....με τη λογική της ανταπόδοσης στα μαθήματα της βουδούρη κανείς δεν θα έπρεπε να πάρει 10 (εγώ πάντως δεν πήρα)...με την ίδια πάλι λογική στην περίπτωση μου που είμαι απόφοιτος του ιστορικού-αρχαιολογικού και διδάσκω ιστορία 11 χρόνια στη διδακτική ιστορίας που επέλεξα (και ενώ παρακολούθησα-το μοναδικό μάθημα στη σχολή που έχω παρακολουθήσει-κανονικά, κράτησα τις σημειώσεις του καθηγητή, τις διάβασα (σύνολο 15 σελίδες) τι θα έπρεπε να γίνει; δεν θα έπρεπε καν να πάω να δώσω και να περάσω "τιμής ένεκεν"; ε, λοιπόν, και εξετάστηκα προφορικά και πήρα 8 σε ένα μάθημα και από έναν καθηγητή, για τον οποίον τα 10αρια "ακούγεται-γράφεται" ότι είναι ο κανόνας...με όλα αυτά θέλω να πω ότι δεν μπορούμε να θεωρούμε το βαθμό πάντοτε ως ανταπόδοση της προσπάθειας που καταβάλαμε για το όποιο μάθημα...υπάρχουν και άλλες παράμετροι, όπως: απαιτήσεις καθηγητή, κόμπλεξ καθηγητή, βιασύνη καθηγητή να παραδώσει βαθμολογίες, διαφορετικοί βαθμολογητές (βοηθοί του καθηγητή) στο ίδιο μάθημα...

Αποσυνδεδεμένος Blade

  • Νηπιαγωγείο!
  • **
  • Μηνύματα: 27
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Το ΠΤΔΕ με τα μάτια των σπουδαστών του
« Απάντηση #32 στις: Μαρτίου 06, 2012, 12:39:21 »
Μα μόνη της είχε πει ότι τα εργαστήρια μετρούν επιπλέον, παρότι υποχρεωτικά. Σ'εμάς τουλάχιστον ο βοηθός της που είχαμε στα εργαστήρια αυτό μας είχε πει, ότι θα μετρήσουν στο βαθμό. Γι' αυτό θα προσθέσω μία παράμετρο, τη γνωστή και ως ικανότητα είπα-ξείπα καθηγητή...

Αποσυνδεδεμένος Bagatelle

  • Τεταρτάκι!
  • ******
  • Μηνύματα: 825
Απ: Το ΠΤΔΕ με τα μάτια των σπουδαστών του
« Απάντηση #33 στις: Μαρτίου 06, 2012, 13:25:17 »
τα εργαστήρια μετράνε 30% και η γραπτή εξέταση 70%
δηλαδή στο εργαστήριο βαθμολογούμαστε με άριστα το 3 και στο γραπτό με άριστα το 7.
άρα τα εργαστήρια, ναι, μετράνε παραπάνω, δεν είναι είπα-ξείπα.

φυσικά, αν κάτι στη βαθμολόγηση του γραπτού μας δεν πάει καλά και είμαστε σίγουροι ότι έχουμε αδικηθεί μπορούμε πάντα να ζητήσουμε να δούμε το γραπτό μας

Αποσυνδεδεμένος asimeniasfika

  • Απόφοιτη ΠΤΔΕ
  • Συντονιστής
  • Καμένος στον κύβο!
  • *****
  • Μηνύματα: 5390
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Το ΠΤΔΕ με τα μάτια των σπουδαστών του
« Απάντηση #34 στις: Μαρτίου 06, 2012, 15:13:04 »
εγω μπορεί να θελω να βγαλω καλο βαθμο πτυχιου δεν καταλαβαινω γτ αυτο πρέπει να απασχολεί τους υπόλοιπους. και οσον αφορα τ βαθμο το συγκεκριμενο δε με πειραξε το οτι μου εβαλε 5δηλ οτι δεν εγραψα καλα, αλλα με πειραξε από την άποψη οτι μας έπρηζε όλη τη χρονια με ενα σωρό πραγματα και δε βοήθησε καθόλου στο τέλος. μέχρι και ο καλκάνης βοήθαει με τα εργαστηρια.
Ο βαθμός δεν νομίζω ότι λειτουργεί με βάση ένα ανταποδοτικό κανόνα...στη διδακτική φυσικών επιστημών όλοι πήγαμε στα 10 εργαστήρια, όλοι παρευρεθήκαμε στα σχολεία να παρακολουθήσουμε, όλοι παρουσιάσαμε μία εργασία κτλ....με τη λογική της ανταπόδοσης στα μαθήματα της βουδούρη κανείς δεν θα έπρεπε να πάρει 10 (εγώ πάντως δεν πήρα)...με την ίδια πάλι λογική στην περίπτωση μου που είμαι απόφοιτος του ιστορικού-αρχαιολογικού και διδάσκω ιστορία 11 χρόνια στη διδακτική ιστορίας που επέλεξα (και ενώ παρακολούθησα-το μοναδικό μάθημα στη σχολή που έχω παρακολουθήσει-κανονικά, κράτησα τις σημειώσεις του καθηγητή, τις διάβασα (σύνολο 15 σελίδες) τι θα έπρεπε να γίνει; δεν θα έπρεπε καν να πάω να δώσω και να περάσω "τιμής ένεκεν"; ε, λοιπόν, και εξετάστηκα προφορικά και πήρα 8 σε ένα μάθημα και από έναν καθηγητή, για τον οποίον τα 10αρια "ακούγεται-γράφεται" ότι είναι ο κανόνας...με όλα αυτά θέλω να πω ότι δεν μπορούμε να θεωρούμε το βαθμό πάντοτε ως ανταπόδοση της προσπάθειας που καταβάλαμε για το όποιο μάθημα...υπάρχουν και άλλες παράμετροι, όπως: απαιτήσεις καθηγητή, κόμπλεξ καθηγητή, βιασύνη καθηγητή να παραδώσει βαθμολογίες, διαφορετικοί βαθμολογητές (βοηθοί του καθηγητή) στο ίδιο μάθημα...

Νομίζω ότι τώρα μιλάς σωστά. Μία εξέταση σπάνια είναι αντιπροσωπευτική του τι κατάφερε ο φοιτητής. Γι' αυτό και δίνουν και παίρνουν τα σκονάκια. Στο τμήμα μας μόνο ένας καθηγητής το έχει καταλάβει αυτό.
Το ptde.gr πρόκειται να κλείσει σύντομα. Για πληροφορίες στείλτε πμ σε: λιβελούλα, asimeniasfika, TheReader

Αποσυνδεδεμένος fenia

  • Πεμπτάκι!
  • *******
  • Μηνύματα: 1231
Απ: Το ΠΤΔΕ με τα μάτια των σπουδαστών του
« Απάντηση #35 στις: Μαρτίου 06, 2012, 16:03:39 »
Στο τμήμα μας μόνο ένας καθηγητής το έχει καταλάβει αυτό.

Για ποιον λες;
'Τί είναι,όμως,ο εαυτός;
Είναι η επιτομή όλων όσα θυμόμαστε.
Γι' αυτό και το τρομακτικό στον θάνατο
δεν είναι η απώλεια του μέλλοντος,
αλλά η απώλεια του παρελθόντος.'