• Απρίλιος 25, 2019, 21:21:11
• Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
 
Νέα:
Όποιος θέλει να βοηθήσει στον τομέα των σημειώσεων θα βρει πληροφορίες εδώ

Αποστολέας Θέμα: Διδακτική των Μαθηματικών Ι - Θέματα  (Αναγνώστηκε 9422 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος dentraki

  • Προνήπιο!
  • *
  • Μηνύματα: 11
Απ: Διδακτική των Μαθηματικών Ι - Θέματα
« Απάντηση #9 στις: Φεβρουάριος 09, 2019, 00:05:10 »
Ιανουάριος 2019 - κα. Μισαηλίδου

1.Ζώνη επικείμενης ανάπτυξης
2. Βασικοί άξονες μιας διαγνωστικής διδασκαλίας
3. Παιδαγωγική γνώση των Μαθηματικών
4. Σε τι αναφέρεται ο όρος "ρεαλιστική" της Ρεαλιστικής Μαθηματικής Εκπαίδευσης;
5.Να λυθεί το πρόβλημα με οριζόντια και κάθετη μαθηματικοποίηση
<<Στην αυλή ενός σχολείου βρίσκονται 21 παιδιά.
Αν τα κορίτσια είναι διπλάσια από τα αγόρια, πόσα είναι τα κορίτσια;>>

Έπρεπε να απαντηθούν και τα 5 θέματα
 : h

Αποσυνδεδεμένος TheReader

  • Συντονιστής
  • Νηπιαγωγείο!
  • *****
  • Μηνύματα: 71
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Διδακτική των Μαθηματικών Ι - Θέματα
« Απάντηση #10 στις: Φεβρουάριος 09, 2019, 21:07:18 »
Θέματα Φεβρουαρίου 2019 (κα. Μπούφη) (Από συμφοιτήτριά μας)

Στο περίπου:
1. α) Αν οι μαθητές σας περίμεναν από εσάς να τους λέτε έτοιμες τις λύσεις, τι απάντηση θα τους δίνατε για να τους αλλάξετε αυτή την άποψη;
    β) Να αναφέρετε δύο στοιχειώδεις υποχρεώσεις των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.

2.  Στη Β' Δημοτικού γίνεται μια εισαγωγή στη διαίρεση ως μια έννοια που σχετίζεται με τη δίκαιη μοιρασιά. Στο σχολικό βιβλίο υπάρχει το εξής πρόβλημα: "Από 3 παιδιά, ο ένας έχει 3 μπίλιες, ο άλλος 6 και ο άλλος 9. Πώς μπορείς να τους βοηθήσεις ώστε να έχουν ίσες; "
α) Να αναφέρεις δύο λύσεις που θα περιμενες να δώσουν οι μαθητές σε αυτό το πρόβλημα
β) Να αναφέρεις ένα καταλληλότερο πρόβλημα για να εισαχθούν οι μαθητές στην έννοια της διαίρεσης και να εξηγήσεις γιατί είναι καταλληλότερο.

3) α) Να διατυπώσεις δύο προβλήματα στα οποία να υπάρχουν τα κλάσματα 1/5 και 4/5 αντίστοιχα.
    β) "Ο Νίκος έφαγε το 1/8 μιας πίτσας και η Μαρία το 1/6 από μια πίτσα ίδιου μεγέθους με την προηγούμενη. Ποιος έφαγε περισσότερο;" Να δώσεις δύο εξηγήσεις που θα μπορούσαν να δώσουν οι μαθητές του δημοτικού.

4. α) Με ένα σχέδιο να απεικονίσεις τη σχέση 1 1/2 ÷ 2/5
    β) Με ένα σχέδιο να απεικονίσεις τη σχέση 1/5×1/3

5. α) Δινόταν ένα πρόβλημα με τις απαντήσεις διαφόρων μαθητών(οι οποίες ήταν λίγο άσχετες με τη φιλοσοφία του προβλήματος και ενώ μπορούσαν να λύσουν πολύ εύκολα το πρόβλημα, χρησιμοποιούσαν σταυρωτά γινόμενα κλπ) και ρωτούσε πώς θα χαρακτηρίζαμε τις απαντήσεις τους ως προς την ποιότητα των γνώσεων.
β) Τι απάντηση θα θέλαμε να μας δώσουν οι μαθητές μας στο πρόβλημα αυτό;
Η ζωή μου: Μια αγκαλιά, ένα χαμόγελο κι ένα βιβλίο.