• Οκτώβριος 19, 2018, 12:14:12
• Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
 
Νέα:
Παρακαλούμε πολύ να αναρτάτε στο φόρουμ την ύλη μαθημάτων
και τα θέματα εξετάσεων που γνωρίζετε.

Αποστολέας Θέμα: Για να ξεσπάμε (όχι όπου βρούμε)  (Αναγνώστηκε 97134 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος student

  • Πρωτάκι!
  • ***
  • Μηνύματα: 231
Απ: Για να ξεσπάμε (όχι όπου βρούμε)
« Απάντηση #45 στις: Νοέμβριος 03, 2011, 15:27:23 »
ενδιαφερομαι για τα μαθηματα: Κοινωνιολογια της Παιδειας, Πολιτικη κοιν/ση, Λογοτεχνια για παιδια & νεους και Ψυχοφυσιολογια. τι γινεται με τα αποτελεσματα Οκτωβριου σε αυτα τα μαθηματα??? αργουν πολύ ακομα???? που θα παει αυτη η κατασταση?? Νοεμβρη κοντευουμε!! (να ξερουμε και τι να παρακολουθησουμε τωρα)  : ***  : <*>  : |\  : asxoliasto
γιατι ειναι οφ-τοπικ?και γω εξοργισμενη ειμαι που δεν εχει βγει η ψυχοφυσιολογια.αμαν πια!!!!!

Αποσυνδεδεμένος Tsioy

  • Συντονιστής
  • Πεμπτάκι!
  • *****
  • Μηνύματα: 1866
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Για να ξεσπάμε (όχι όπου βρούμε)
« Απάντηση #46 στις: Νοέμβριος 03, 2011, 18:06:32 »
ήταν οφ τόπικ πριν μεταφερθεί σε αυτό το θέμα που είναι ον με τα μπούνια

Αποσυνδεδεμένος CunduLunaVini

  • Πεμπτάκι!
  • *******
  • Μηνύματα: 1390
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Για να ξεσπάμε (όχι όπου βρούμε)
« Απάντηση #47 στις: Νοέμβριος 04, 2011, 00:45:36 »
Πες τα ρε κοπελιά!!! Η πλάκα είναι ότι την Τρίτη μου φάνηκε ότι άκουσα να τρέχει νερό στο καλοριφέρ. Αναθάρρησα, πήγα διακριτικά να ακουμπήσω το χεράκι μου και πιάνω το κρύο σώμα  : xerato

Κι εγώ ακούω κάτι τέτοιους ήχους,αλλά μπα...Αν δεν πιάσει λέει 15 βαθμούς (μέγιστη θερμοκρασία υποθέτω),δεν ανάβουν τα καλοριφέρ,γιατί είναι αυτόματα.Κάτσε και περίμενε τώρα εσύ... πφφ

Αποσυνδεδεμένος Lydia

  • Δασκάλα
  • Συντονιστής
  • Εκτάκι!
  • *****
  • Μηνύματα: 2237
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Για να ξεσπάμε (όχι όπου βρούμε)
« Απάντηση #48 στις: Νοέμβριος 04, 2011, 23:20:27 »
Αυτόματο στους 15; Μας κοροϊδεύουν ρε συ. Απλώς δεν υπάρχουν χρήματα για πετρέλαιο...

Αποσυνδεδεμένος history

  • Νηπιαγωγείο!
  • **
  • Μηνύματα: 37
Απ: Για να ξεσπάμε (όχι όπου βρούμε)
« Απάντηση #49 στις: Νοέμβριος 07, 2011, 13:27:51 »

ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 07/11/2011

 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

 Καλούνται όλοι οι φοιτητές του Τμήματος να επισκεφθούν υποχρεωτικά την πλατφόρμα my-studies, από 8/11/2011 μέχρι 30/11/2011, ώστε να δηλώσουν μάθηματα (και συγγράμματα όσοι δικαιούνται), για το χειμερινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2011-2012.

Καμία ανακοίνωση προς την Πολυχρονοπούλου να φιλοτιμηθεί να ανακοινώσει αποτελέσματα για τη Ψυχοφυσιολογία θα βγει;

Αποσυνδεδεμένος asimeniasfika

  • Απόφοιτη ΠΤΔΕ
  • Συντονιστής
  • Καμένος στον κύβο!
  • *****
  • Μηνύματα: 5385
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Για να ξεσπάμε (όχι όπου βρούμε)
« Απάντηση #50 στις: Νοέμβριος 07, 2011, 20:13:49 »
Μου τη σπάνε οι φίλοι που λένε "να βλεπόμαστε, μη χαθούμε" και μετά δεν απαντάνε ούτε στο κινητό ούτε στο msn.
Εάν θέλετε να συνεργαστείτε ως συντονιστές στο φόρουμ, στείλτε μου προσωπικό μήνυμα ή επικοινωνήστε με το ptde.gr@gmail.com

Αποσυνδεδεμένος history

  • Νηπιαγωγείο!
  • **
  • Μηνύματα: 37
Απ: Για να ξεσπάμε (όχι όπου βρούμε)
« Απάντηση #51 στις: Νοέμβριος 08, 2011, 12:05:30 »
Συμπληρώθηκαν 5 εβδομάδες από τότε που δώσαμε Ψυχοφυσιολογία και ακόμη να βγουν τα αποτελέσματα...Ε, και να μπουν μάνατζερ στα πανεπιστήμια πόσοι καθηγητές θα πρέπει να αλλάξουν επάγγελμα και δικαιολογημένα...Η συγκεκριμένη βέβαια κατέχει ρεκόρ σε όλα...στη νοητική υστέρηση προγραμματισμένη ώρα έναρξης 6 το απόγευμα... Ήρθε η καθηγήτρια 7και20 με θέματα που έβγαλε εκείνη την ώρα, διότι είχε προγραμματίσει θέματα πολλαπλής, αλλά δεν μπορούσε να βγάλει φωτοτυπίες από τη γραμματεία...σχεδόν χωρίς επιτηρητές...στην ειδική αγωγή 9 το πρωί η εξέταση, ξεκινήσαμε τελικώς στις 10 και...είχε βάλει πολλαπλής, αλλά αρκετά θέματα ήταν εκτός ύλης, γιατί άλλη ύλη ανακοίνωσε και άλλη ύλη είχε στο μυαλό της...σε όλα βέβαια τα μαθήματα της η ανακοίνωση των βαθμολογιών γίνεται το νωρίτερο 1 μήνα μετά...Η  αποθέωση της δημοσιοϋπαλληλικής νοοτροπίας και η απόδειξη της παντελούς έλλειψης ελέγχου...τέτοιες συμπεριφορές στον ιδιωτικό τομέα άντε να κρατήσουν μία εβδομάδα, άντε ένα μήνα...μετά σε παίρνουν χαμπάρι και άντε γεια! Αναγάγετε αυτήν την νοοτροπία σε όλο το φάσμα του δημοσίου (μαζί με μίζες και κατασπατάληση του δημόσιου ταμείου) και μπορείτε να ερμηνεύσετε ως ένα βαθμό την κατάντια στην οποία βρισκόμαστε τώρα ως χώρα...
Υ.Γ. καμία κατάληψη που να γίνει για τέτοιες τακτικές καθηγητών...αλλά είπαμε αφού μας βάζει 9 και 10, εμείς βολευόμαστε και όλα πάνε περίφημα...
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 08, 2011, 12:09:19 από history »

Αποσυνδεδεμένος asimeniasfika

  • Απόφοιτη ΠΤΔΕ
  • Συντονιστής
  • Καμένος στον κύβο!
  • *****
  • Μηνύματα: 5385
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Για να ξεσπάμε (όχι όπου βρούμε)
« Απάντηση #52 στις: Νοέμβριος 08, 2011, 13:17:15 »
Έχεις δίκιο σε όσα λες, αλλά δε μπορεί κάθε φορά που νιώθεις δικαιολογημένα αγανάκτηση για την ασυνέπεια των καθηγητών να φέρεις το επιχείρημα πως πρέπει να μπουν μάνατζερ στα πανεπιστήμια. Αυτό που ψάχνουμε ως πανεπιστημιακή κοινότητα και γενικά ως κοινωνία είναι όχι μερικά ακόμα αφεντικά πάνω από το κεφάλι μας, αλλά η αξιοκρατία, να έχουμε δηλαδή διδάσκοντες σοβαρούς κι ο καθένας να έχει μπει στη θέση που μπορεί να αποδώσει και να δώσει πράγματα σε εμάς.

Το 9 και το 10 ίσως είναι ένα δέλεαρ για το οποίο πολλοί φοιτητές δε λένε τίποτα, αλλά σκέψου πως η Γαλανάκη που βάζει επίσης καλούς βαθμούς είναι συγχρόνως και αρκετά συνεπής, ενημερώνει εγκαίρως τους φοιτητές και χρησιμοποιεί όποιο ηλεκτρονικό μέσο μας διατίθεται από το πανεπιστήμιο.

Επειδή μας βλέπω να τραβάμε τα ίδια με την κ.Πολυχρονοπούλου και στο επόμενο εξάμηνο (θα διαλέξω βλέπετε νοητική υστέρηση), προτείνω να πάμε μερικοί φοιτητές στο γραφείο της καθηγήτριας να της ζητήσουμε να βγάλει τα αποτελέσματα εγκαίρως. Δεν είμαι ουτοπίστρια: η πιθανότητα να φέρει αποτέλεσμα αυτό είναι μικρή. Αλλά τουλάχιστον ας το πούμε στην ίδια την καθηγήτρια, γιατί γράφοντας εδώ δεν καταφέρνουμε τίποτα καλύτερο.
Εάν θέλετε να συνεργαστείτε ως συντονιστές στο φόρουμ, στείλτε μου προσωπικό μήνυμα ή επικοινωνήστε με το ptde.gr@gmail.com

Αποσυνδεδεμένος history

  • Νηπιαγωγείο!
  • **
  • Μηνύματα: 37
Απ: Για να ξεσπάμε (όχι όπου βρούμε)
« Απάντηση #53 στις: Νοέμβριος 08, 2011, 13:46:39 »
Έχεις δίκιο σε όσα λες, αλλά δε μπορεί κάθε φορά που νιώθεις δικαιολογημένα αγανάκτηση για την ασυνέπεια των καθηγητών να φέρεις το επιχείρημα πως πρέπει να μπουν μάνατζερ στα πανεπιστήμια. Αυτό που ψάχνουμε ως πανεπιστημιακή κοινότητα και γενικά ως κοινωνία είναι όχι μερικά ακόμα αφεντικά πάνω από το κεφάλι μας, αλλά η αξιοκρατία, να έχουμε δηλαδή διδάσκοντες σοβαρούς κι ο καθένας να έχει μπει στη θέση που μπορεί να αποδώσει και να δώσει πράγματα σε εμάς.

Το 9 και το 10 ίσως είναι ένα δέλεαρ για το οποίο πολλοί φοιτητές δε λένε τίποτα, αλλά σκέψου πως η Γαλανάκη που βάζει επίσης καλούς βαθμούς είναι συγχρόνως και αρκετά συνεπής, ενημερώνει εγκαίρως τους φοιτητές και χρησιμοποιεί όποιο ηλεκτρονικό μέσο μας διατίθεται από το πανεπιστήμιο.

Επειδή μας βλέπω να τραβάμε τα ίδια με την κ.Πολυχρονοπούλου και στο επόμενο εξάμηνο (θα διαλέξω βλέπετε νοητική υστέρηση), προτείνω να πάμε μερικοί φοιτητές στο γραφείο της καθηγήτριας να της ζητήσουμε να βγάλει τα αποτελέσματα εγκαίρως. Δεν είμαι ουτοπίστρια: η πιθανότητα να φέρει αποτέλεσμα αυτό είναι μικρή. Αλλά τουλάχιστον ας το πούμε στην ίδια την καθηγήτρια, γιατί γράφοντας εδώ δεν καταφέρνουμε τίποτα καλύτερο.
Δεν κατάλαβα καλά τη δική σου πρόταση...μου παραθέτεις το παράδειγμα της Γαλανάκη που είναι συνεπής και οργανωμένη...το θέμα είναι ότι δεν μπορείς να διορθώσεις τον άλλο, αν είναι ασυνεπής και ενδεχομένως ασυνείδητος, με παρακλήσεις και προτροπές...και ναι, δεν θεωρώ ότι οι μάνατζερ-οι καλοί και σωστοί- είναι κάτι κακό...συγγνώμη, δηλαδή, ο μπαμπούνης που αντί για τρίωρο κάνει 45 λεπτά μάθημα και στο τσακίρ κέφι μπορεί και ολόκληρη ώρα, ποιος τον ελέγχει, αν κάνει σωστά τη δουλειά του; λογοδοτεί απέναντι σε κάποιον; κάνει αυτά για τα οποία πληρώνεται; ο φοιτητής θα του υποδείξει να κάνει περισσότερο μάθημα; ο φοιτητής που τον επιλέγει ενδεχομένως και γι' αυτό το λόγο (λιγότερο μάθημα-λιγότερη ύλη)...