• Οκτώβριος 20, 2018, 16:01:59
• Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
 
Νέα:
Παρακαλούμε να γράφετε με μικρούς, ελληνικούς χαρακτήρες.

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση της ποιότητας στην εκπαίδευση  (Αναγνώστηκε 14607 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος billitsa8

  • Πρωτάκι!
  • ***
  • Μηνύματα: 256
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Αξιολόγηση της ποιότητας στην εκπαίδευση
« Απάντηση #9 στις: Οκτώβριος 21, 2012, 14:20:55 »
αυτό είναι το θέμα...θα αποκαλύπτονται οι αδικίες; Ή το λάδωμα θα παιρνει και θα δίνει;;
αντί να καταριέσαι το σκοτάδι, άναψε ένα κεράκι! :)

Αποσυνδεδεμένος Lydia

  • Δασκάλα
  • Συντονιστής
  • Εκτάκι!
  • *****
  • Μηνύματα: 2237
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Αξιολόγηση της ποιότητας στην εκπαίδευση
« Απάντηση #10 στις: Οκτώβριος 21, 2012, 14:21:30 »
Η αξιολόγηση έχει μια όψη. Είναι απαραίτητη και ευεργετική. Τώρα αν κάποιοι φοβούνται, τρέμουν διότι η δουλειά τους είναι GTP, ε ας μην είναι στην εκπαίδευση. Κάποια πράγματα μπορούν μέσω δεικτών να μετρηθούν, αλλά σίγουρα δεν είναι ό,τι πιο εύκολο. Απλώς εδώ θεωρώ ότι δε θα γίνει γενικά σωστά και όχι γιατί θα υπάρχουν βύσματα κτλ. Και σίγουρα θα πάρει πολλά χρόνια μέχρι να δεχτούμε αυτήν την αλλαγή.

Αποσυνδεδεμένος fenia

  • Πεμπτάκι!
  • *******
  • Μηνύματα: 1213
Απ: Αξιολόγηση της ποιότητας στην εκπαίδευση
« Απάντηση #11 στις: Οκτώβριος 22, 2012, 00:08:39 »
αυτό είναι το θέμα...θα αποκαλύπτονται οι αδικίες; Ή το λάδωμα θα παιρνει και θα δίνει;;

Θα παίρνει και θα δίνει...Εφόσον έγκειται στην ευχέρεια του διευθυντή και του συμβούλου να σου δώσουν μόρια και να κρίνουν πόσο καλός είσαι και πόσο καλά συνεργάζεσαι μαζί τους τίποτα δεν θα είναι αντικειμενικό.Αν ο διευθυντής είναι κολλημένος,κομπλεξικός,ακόμα και εντελώς ακατάλληλος παιδαγωγικά με ποιο δικαίωμα θα κρίνει εσένα που μπορεί να κάνεις τη δουλειά σου με τον καλύτερο δυνατό τρόπο;

Ας λύσουμε πρώτα πιο βασικά θέματα,όπως η παροχή εξ ολοκλήρου δωρεάν παιδείας και η εξασφάλιση εκπαιδευτικού δυναμικού και λύνουμε και το θέμα της αξιολόγησης.Αυτό ήταν το πρόβλημα...έχουμε τόσο καλό σύστημα παιδείας που μια αξιολόγηση χρειαζόταν.
'Τί είναι,όμως,ο εαυτός;
Είναι η επιτομή όλων όσα θυμόμαστε.
Γι' αυτό και το τρομακτικό στον θάνατο
δεν είναι η απώλεια του μέλλοντος,
αλλά η απώλεια του παρελθόντος.'

Αποσυνδεδεμένος billitsa8

  • Πρωτάκι!
  • ***
  • Μηνύματα: 256
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Αξιολόγηση της ποιότητας στην εκπαίδευση
« Απάντηση #12 στις: Οκτώβριος 22, 2012, 10:37:30 »
πάντως ο διευθυντής μπορεί να αλλάξει πολλά σε ένα σχολείο. Η μητέρα μου είναι χρόνια δασκάλα σε ένα γειτονικό σχολείο το οποίο έχει αλλάξει πολλούς διευθυντές. Άλλος ήταν τελείως ανεύθυνος και το σχολείο με το ζόρι λειτουργούσε( αφου έφευγε 2-3 εβδομάδες πριν το Πάσχα(; ) για να πάει στο χωριό του να μαζέψει ελιές και άφηνε το σχολείο στη μοίρα του!, κ.α) ,άλλη είχε προβλήματα υγείας και την έπιανε κρίση και φώναζε όσο δεν πάει και άλλος ήταν τόσο οργανωμένος και υπεύθυνος που και το σχολείο λειτουργούσε ρολόι και οι δάσκαλοι φιλοτιμούνταν. Τώρα έχει μια διευθύντρια που αγωνίζεται με πάση θυσία να τηρήσει κατα γράμμα το νομό!(με όλη τη γραφειοκρατεία του..)
Θέλω να πω ότι ένας διευθυντής φτιάχνει το σχολείο στα μέτρα του και αυτό μπορεί να έχει θετικές ή αρνητικές επιπτώσεις. Δεν μπορεί βέβαια εύκολα να συμμορφώσει κάποιους υστερικούς δασκάλους και κάποιους που βαριούνται τη δουλεία τους αλλά έστω λίγο μπορεί αν τους ξεκουνήσει..
αντί να καταριέσαι το σκοτάδι, άναψε ένα κεράκι! :)

Αποσυνδεδεμένος dreamxr11

  • Πτυχιούχος!
  • Διαχειριστής
  • Πεμπτάκι!
  • *****
  • Μηνύματα: 1570
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Αξιολόγηση της ποιότητας στην εκπαίδευση
« Απάντηση #13 στις: Οκτώβριος 22, 2012, 12:39:33 »
απο καπου πρεπει να ξεκινησουμε ομως φενια και αυτη η αξιολογηση θα μπορουσε να λειτουργησει βοηθητικα ή να αποτελεσει την αρχη για μια πιο ολοκληρωτικη αλλαγη...
Το μεγάλο πρόβλημα του κόσμου είναι ότι οι βλάκες είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση και οι έξυπνοι είναι γεμάτοι αμφιβολίες.
"Bertrand Russell"

Αποσυνδεδεμένος bananakounia

  • Δευτεράκι!
  • ****
  • Μηνύματα: 362
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Αξιολόγηση της ποιότητας στην εκπαίδευση
« Απάντηση #14 στις: Οκτώβριος 22, 2012, 17:26:49 »
Άλλος ήταν τελείως ανεύθυνος και το σχολείο με το ζόρι λειτουργούσε( αφου έφευγε 2-3 εβδομάδες πριν το Πάσχα(; ) για να πάει στο χωριό του να μαζέψει ελιές και άφηνε το σχολείο στη μοίρα του!, κ.α)


ΚΑΙ ΓΑΜΩ!!!  darktr    : LOL

Αποσυνδεδεμένος Lydia

  • Δασκάλα
  • Συντονιστής
  • Εκτάκι!
  • *****
  • Μηνύματα: 2237
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Αξιολόγηση της ποιότητας στην εκπαίδευση
« Απάντηση #15 στις: Οκτώβριος 22, 2012, 21:42:42 »

Θα παίρνει και θα δίνει...Εφόσον έγκειται στην ευχέρεια του διευθυντή και του συμβούλου να σου δώσουν μόρια και να κρίνουν πόσο καλός είσαι και πόσο καλά συνεργάζεσαι μαζί τους τίποτα δεν θα είναι αντικειμενικό.Αν ο διευθυντής είναι κολλημένος,κομπλεξικός,ακόμα και εντελώς ακατάλληλος παιδαγωγικά με ποιο δικαίωμα θα κρίνει εσένα που μπορεί να κάνεις τη δουλειά σου με τον καλύτερο δυνατό τρόπο;

Ας λύσουμε πρώτα πιο βασικά θέματα,όπως η παροχή εξ ολοκλήρου δωρεάν παιδείας και η εξασφάλιση εκπαιδευτικού δυναμικού και λύνουμε και το θέμα της αξιολόγησης.Αυτό ήταν το πρόβλημα...έχουμε τόσο καλό σύστημα παιδείας που μια αξιολόγηση χρειαζόταν.

Από κάποιον όμως πρέπει να γίνει η αξιολόγηση και στην παρούσα φάση κρίνεται κατάλληλος ο διευθυντής και ο σύμβουλος. Άλλοτε καλώς άλλοτε κακώς. Από κάπου πρέπει να αρχίσει όμως η έξοδος της χώρας από την κακοδαιμονία της και η αξιολόγηση είναι ένα μέσον.

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί όλοι συμφωνούμε ότι είναι απαραίτητη, αλλά όταν έρχεται η ώρα της εφαρμογής όλοι θέλουμε τον εύκολο δρόμο. Πρέπει να αλλάξουμε πια τη δημοσιοϋπαλληλική μας νοοτροπία και να αποβάλλουμε τον "κρατισμό" μας, αν θέλουμε κάτι να αλλάξει...

Αποσυνδεδεμένος fenia

  • Πεμπτάκι!
  • *******
  • Μηνύματα: 1213
Απ: Αξιολόγηση της ποιότητας στην εκπαίδευση
« Απάντηση #16 στις: Οκτώβριος 22, 2012, 22:36:29 »
Εγώ νομίζω πως τα πράγματα στο σχολείο θα χειροτερέψουν εάν εφαρμοστεί τέτοιου τύπου αξιολόγηση.Το ρουσφέτι δυστυχώς θα επεκταθεί και στους κόλπους της εκπαίδευσης.

Θα έλεγα ας το αφήσουμε να δούμε πως θα δουλέψει και ύστερα το κρίνουμε.Αλλά η πρόληψη είναι πάντα καλύτερη από τη θεραπεία.Μετά δεν θα μπορούμε να το μαζέψουμε.

Αντικειμενική αξιολόγηση θα μπορούσε να γίνει μέσα από συζητήσεις των συναδέλφων μεταξύ τους σε συνεργασία με το διευθυντή και το σχολικό σύμβουλο.Να γίνεται ομαδική δουλειά.
'Τί είναι,όμως,ο εαυτός;
Είναι η επιτομή όλων όσα θυμόμαστε.
Γι' αυτό και το τρομακτικό στον θάνατο
δεν είναι η απώλεια του μέλλοντος,
αλλά η απώλεια του παρελθόντος.'

Αποσυνδεδεμένος Lydia

  • Δασκάλα
  • Συντονιστής
  • Εκτάκι!
  • *****
  • Μηνύματα: 2237
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Αξιολόγηση της ποιότητας στην εκπαίδευση
« Απάντηση #17 στις: Οκτώβριος 22, 2012, 22:49:15 »
Η φύση του αντικειμένου μας είναι τέτοια που δεν επιδέχεται 100% αντικειμενικής αξιολόγησης. Δεν είμαστε λογιστές που μας μετρούν πόσα τιμολόγια κόψαμε σε μια ώρα...